Hoe komt het dat ik op 19 jarig leeftijd heel veel dingen vergeet ?
Ik kan nooit normaal een verhaal vertellen want dan weet ik niet meer hoe en kan ik er gewoon niet meer op komen,moet dan altijd zeggen laat maar ik weet niet meer wat ik wou vertellen, als iemand mij een reken som uitlegt en bij me weg loopt zo dat ik het zelf zou moeten kunnen , weet ik al niet meer hoe ze het voor mekaar kreeg om zo'n som uit te rekenen heb dat namelijk heel vaak gehad op school die juf moest wel 20x terug komen om het uit te leggen en nog snap ik het niet , ik vergeet altijd afspraken moet alles opschrijven, als iemand mij wat vertelt dan weet ik daarna al niet meer wat die gene zei , ook als ik een afspraak maak met iemand aan de telefoon en ik hang dan op dan weet ik vaak niet meer wat die gene me heeft vertel ..
wie herkend dit en weet mischien hoe het komt ik word er gek van . me vriend die lacht er alleen ma om en zit het aan zijn kameraden te vertellen de opmerkings wat ik dan soms maak en word ik weer als dom gezien :S
dan is het inderdaad niet te onthouden.
Het is een lange riedel zonder punten en komma's, dus zonder rustpauzes.
Misschien moet je proberen wat relaxter te worden. Ook in je manier van communiceren en dingen onthouden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.