Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe komt het dat en individu die zich ergens aan stoot, veel vlugger een blauwe plek zal zien dan iemand anders ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je dat iemand zijn/haar eigen blauwe plekken eerder ziet dan een ander ze bij diegene ziet, of dat de de ene persoon eerder blauwe plekken heeft dan een ander?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel beste latijnse"nijl", ik heb het bij de tweede mogelijkheid die jij vooropstelt, ik bedoelde met het"zien" van een blauwe plek" namelijk "hebben of krijgen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dat komt door de samenstelling van het bloed. Ik heb 2 stollingsfactor problemen (apc resistentie en proteine s deficentie) waardoor ik dus heel snel blauw word. Mede door die afwijking heb ik een verhoogde kans op trombose
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Omdat de persoon die zich stoot de pijn voelt, en veel vaker naar zijn of haar eigen lichaam kijkt.
Ook is het een natuurlijk reactie bij pijn om die plek extra goed in de gaten te houden.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
natuurlijk moet natuurlijke zijn.
dat kan verschillende oorzaken hebben
jarenlang gebruik van hormoonzalf is bv hier een voorbeeld van
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen die bloedverdunners gebruiken krijgen ook veel sneller blauwe plekken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image