Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (9)

Nee, die poep je gewoon weer uit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
10 cent is niet zo'n groot muntje, dus het zal wel meevallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je nagaan hoe groot je drol is! Dat past makkelijk!;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De rijksdaalder die was altijd lastig zeker als je meer dan een rolletje deed, maar ja zo maken ze ze niet meer.
Nee hoor, zolang je er maar water achteraan gooit. Dan is er niks aan de hannd. Is het bij jou gebeurd dan? XD handig...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus als je 10 cent tekort komt.. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan. Als je erg arm bent en je wou net wat droog brood kopen moet je een poosje wachten natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mischien bedoelde ik het niet héél serieus :) Er zit denk ik meer voedingswaarde in 10 cent zelf dan dat wat je voor 10 cent kunt kopen.
Nee dat is niet erg het is maar een klein muntje wat gewoon weer in je poep komt ;) Als het 2 euro zou zijn heb je denk ik wel een probleem:o
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2euro komt er ook gewoon weer uit;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja?? ik dacht altijd van niet want die is zo groot en als die vast zou kunnen zitten? is wel eens gebeurt bij een kennis van ons:S
Het is niet erg. Maar je zal wel moeten zoeken of de 10 cent er terug uitkomt langs de natuurlijke weg. Als dat binnen de 14 dagen niet gebeurd is, moet er een foto gemaakt worden, om de kijken waar hij ergens is blijven hangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, daar kan die munt wel tegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste muntstukken < 2.5 cm komen zonder complicaties (via de natuurlijke weg) weer naar buiten. 10 Eurocent is 19.75 mm, dus dat is een geluk bij een ongeluk.

Het kan echter gebeuren dat de munt vast komt te zitten of een obstakel vormt, dan kan een een operatie of colonoscopie noodzakelijk zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou het is niet zo,n hele grote ramp. Maar hij zou eventueel in je blinde darm kunnen gaan huisvesten. En dan kan het wel een ramp worden. Maar in de meeste gevallen vind je m wel weer terug in de wc. ( ik zou m dan wel even goed schoonmaken voor ik m weer terug zou stoppen in de portemonnee)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image