Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand vertelt mij dat hij duizelig wordt als hij zijn ogen ziet in de spiegel. Kan dit wel en zo ja wat kan de oorzaak zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is niet niks om jezelf diep in de ziel te kijken. Zeker niet als je daar veel leegte ziet, verdriet of woede.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of misschien zelfs wel een vorig leven(s)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
t is iemand van 20 jaar die vrij wijs is voor zijn leeftijd. Iemand die al vrij dicht bij zichzelf staat. Afgaande op zijn verhalen, denk ik dat er wel een kern van waarheid in jouw reactie zit. maar waarom je dan duizelig daarvan moet worden als je je zelf in de ogen kijkt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh, 3 minnen... Zelf heb ik als kind altijd van mezelf gewalgd, omdat ik bij mezelf een vorig leven heb gezien waarin ik een 'monster' was van een mens.
Dit heb ik pas vorig jaar kunnen oplossen. Maar sinds ik klein ben kon ik al 'vorige' levens zien bij mensen. Ik was het me alleen niet bewust, maar het beïnvloedde wel mijn gedrag naar die personen toe. Tja en waarom, dat is natuurlijk de hamvraag die nog achterhaalt moet worden. Stel je was voorheen een goochelaar, hypnotiseur, paranormaal onderzoeker, waarbij je zo een ouderwetse draaischijf had om in hypnose te komen en je duizelig van wordt.
Maar dit is gissen. Wil je echt het antwoord weten, dan zal je diepe contact moeten maken met die persoon en je diep in de ander kunnen verplaatsen. Maar met de tijd zal alles stapje voor stapje duidelijk worden... Hij is nog jong en ook hij heeft nog erg veel te leren... Hij kan beginnen om eens na te gaan waar die duizeligheid begint (zijn voeten, zijn hoofd, en waar dan precies...). Gaat die duizeligheid ook ergens naar toe. Welke vorm heeft het, draait het, wordt het wazig, er zijn meerdere facetten. Ook kan hij zichzelf forceren om lang te gaan kijken. Dus door die duizeligheid heen. Hij moet dan wel zitten op de bank of zo. Als die duizeligheid op zijn top is, kan hij zijn ogen dichtdoen en 'kijken' waar deze ervaring hem heen wilt brengen.
Hij moet ook door de drempel van zijn angst heen gaan. Nu is hij gevuld met angst. Kijkt hij een fractie van een seconde, voelt het en direct weer terug in het hier en nu. Die angst leidt hem en stuurt hem. Het is een zelfbescherming. Terwijl hij juist zichzelf in diepgang moet leren kennen, ook zijn angsten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou krijg je van mij een plus... Ik schijn 3 x een heks geweest te zijn in een vorig leven. :) Dus ik tover gewoon een punt op je (brand) stapel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wacht nog ff tot ik hem spreek en dan leg ik het voor, aan de hand daarvan oordeel ik pas :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O jee, oordeel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hey als je uit de kast komt moet je het ook goed doen he... :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij krijg ik dat nog wel een tijdje om mijn oren... Kom maar op, heb een big smile!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee nu verwacht je het, nu is het niet leuk meer :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nah die 3 minnen wordt nu weer ruimschoots goedgemaakt ;-) Hij had wel wat aan je antwoord.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding