Hallo, heb het gevoel alsof ik gek aan het worden ben. Heb een half jaar geleden promotie gekregen en nu denk ik 24/7 aan het gebouw waar ik werk.
Ik denk de hele tijd aan mijn collegas en dat ik niet meer tegen hun durf te praten. Dat ik dicht ga klappen. Ik ga naar mijn werk met spanning in mijn buik en voel me zo zenuwachtig en onzeker terwijl ik er al 2 jaar werk. Het wordt alleen maar erger weet niet wat ik ermee moet. Het zijn een soort dwanggedachten geworden volgens mijn physcholoog. Ik wordt er moe van. Voor mijn promotie had ik schijt en dacht ik nooit aan mijn werk. Voor mijn promotie was het mijn favoriete baan ooit. Er is verder niks veranderd ik deed eigenlijk al alles. Ik kreeg antidepressiva voorgeschreven maar die hebben na 5 weken echt niet geholpen. Kreeg er alleen nog meer gedoe mee. Opeens dacht ik aan enge dingen terwijl ik er nooit mee bezig was. Als ik nu door de stad loop en ik zie iemand praten dan flitst er door mijn hoofd. 'Die kan wel praten/werken/fietsen'. Echt gek. Als ik zelf iets schrijf komt er in mijn hoofd die kan wel schrijven. Hiervoor heb ik dit nooit gehad en vind het echt eng. Wil hier snel weer uit en de normale spontane lachende ik weer zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.