Kun je vechten tegen de dood?
Je hoort weleens over mensen die zo tegen de dood wisten te vechten dat zij niet stierven (niet op dit moment bedoel ik ) Heeft dit met sterke wilskracht te maken? En hoe moet ik me voorstellen hoe zij dit deden?
Waar (wie of wat) ben je als je diep slaapt? Juist ja als je een beetje onderzoek pleegt, dan kom je erachter dat je dan gewoon tijdelijk dood bent... Ben je daar angstig voor? Wellicht moeten we daarom elke dag oefenen... Vechten tegen slaap is net zo als vechten tegen de dood... Dat hou je even vol, maar dan verslapt je energie, dan trekt de slaap weer wat meer, dus dan leg je het op een onbewaakt moment af... Leven is o zo tijdelijk, vóór jou was het oneindig en ná jou zal het oneindig zijn, en in die zeer beperkte tijd onderwijl denk jij dat je het eeuwige leven hebt, raar hoor... Zoek uit wie of wat je werkelijk bent, en blijf daar... Jij wie of wat jij bent verandert nooit, hoe zou het kunnen veranderen?... Iets wat verandert kan nooit de waarheid zijn?... Iets is pas waarheid als het altijd en eeuwig zo is... In plaats van je op je personal message te antwoorden, deed ik het zo, gewoon omdat ik alles mag en geen beperkingen heb... En ja het is mogelijk onsterfelijk te worden, maar dat laat ik aan jou om dat te ontdekken, dat moet ieder voor zich ontdekken en als je het niet ontdekt, dan ontkom je er niet aan en dan moet je sterven, maar als je het ontdekt, dat je onsterfelijk bent, dan hoef je niet te sterven meer, mag wel, maar hoeft niet... Het is allemaal aan jou... Wat heeft God het toch mooi voor elkaar, het grootste geheim ligt diep in elk mens verscholen, en maar weinigen hebben de moed om daar te gaan kijken, laat staan dat ze de moed hebben om er vervolgens naar te leven... The most imporant thing is to find out what is the most important thing... Love, Shanti... ik ben even weg... heel even... en niemand die dit wist ("wist" mag je zien in elke betekenis)...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.