Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn grootmoeders truckjes om snurken tegen te gaan?

Mijn vriend klinkt af en toe erger dan een cirkelzaag! Anti- snurk spray hebben we in huis, maar als hij dat gebruikt voor het slapen gaan duurt het erg lang tot het "effect(?)" heeft. And i like my sleep.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (7)

ik ken het karakter van je vriend niet, maar ik zal je zeggen wat mijn vriendin doet. (Je vriend moet er tegen kunnen, want die merkt het wel, tenminste ik herinner het me vaak nog de volgende dag.)Ze stoot me altijd even aan, ik (ben ook een snurker blijkbaar) ga dan vaak wat anders liggen - van mijn rug op mijn zij ofzo - waardoor het even/of langer ophoudt. Bij herhaling doet ze het nog een keer. In feite verstoort het mijn rust niet echt, ik word even halfwakker, maar dommel meteen weer in. Gewoon uitproberen. Succes. (...ik heb het niet van mijn grootmoeder gehoord :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn man doet psspsspss en dan draai ik me om en meestal werkt dat.
Ik heb ook eens. Gehoord van een tennisbal in je pyjama op de rug naaien. De snurker gaat dan niet meer op de rug liggen. Dat is vaak het probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alcohol en overgewicht schijnt snurken te verergeren, als hij dan toch snurkt, geef hem een por :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij werkt een bitje, en zo min mogelijk stress. Dmv het bitje staat je kaak net iets anders waardoor bij mij de keelholte wat meer ruimte heeft. Mijn huig komt zo minder vaak tegen mijn keelholte aan waardoor ik minder snurk

Vraag aan je tandarts evt voor zo`n bitje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als mijn man snurkt wrijf ik even over zijn arm. Hij wordt dan niet helemaal wakker, maar gaat toch anders liggen, waardoor het snurken meestal stopt.
Als hij alcohol heeft gedronken helpt er niets. Dan geef ik hem een por tot hij echt wakker is, en verhuist hij naar de zetel :) En dit is echt een grootmoeders trucje, want ik ben een oma :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een snurker naast je is om gek van te worden en je krijgt zelf veel te weinig slaap. Voor beiden vervelend en het geeft irritaties
Mijn vriend snurkt ook verschrikkelijk. Wij hebben echt alles geprobeerd, maar niks hielp. Keelspray, neusstrips, neusklem etc..
Ik heb nu hele goeie oordoppen gevonden. Dat werkt perfect, ik heb nergens last meer van en slaap als een roos. Deze oordoppen/plugs zijn niet zo duur en ze filteren alleen lage snurk geluiden, zodat je de wekker nog wel gewoon hoort.

Alpine SleepSoft Anti Snurk
Via de link hieronder kun je ze kopen.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zet iets tussen de onderkant van je kaak en je nek zodat je niet je luchtwegen afsluit. Opgelost
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing