Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mensen nog goeie ideeen voor een voetenbad, en waar dient deze voor?

Het liefst een koud voetenbad!

Toegevoegd na 49 seconden:
Ik heb wondjes en warme voeten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Bij de tuinen kun je lavendel bruistabletten kopen, speciaal voor de voeten. Moet in koud water, daarom vond ik ze niet zo lekker.
Bruist, verzacht en verfrist. Kweenie of t ook helend is...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik pak vaak een teiltje met lauw water (maar kan vast ook met koud water) en doe daar wat wasmiddel/afwasmiddel in. Heeeele mooie schone voetjes krijg je ervan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bruisbal of biotex erin, voetjes erin en genieten maar!
Als je daarna met zo'n nagel dingetje de laatste beetjes troep onder je nagels vandaan haalt, je nagels vijlt (door te vijlen krijg je niet van die hoekjes) en met zo'n speciale "steen" eelt onder je voeten weg schrobt, zijn je voetjes weer heerlijk fris en schoon!

Ik raad je trouwens biotex aan, want dat werkt geweldig en is veel goedkoper dan een bruisbal.

Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het warm hebt en je gaat in een koud voetenbad, gaat je lichaam zijn best doen niet onderkoeld te raken. Neem dus een lauwwarm badje, dan zal je lichaam zijn best blijven doen om af te koelen.

Een warm voetenbad weekt de dode huidcellen los waardoor je eelt makkelijker kan verwijderen. Ook zijn de nagels zachter dus kan je die beter knippen en de nagelriemen zijn makkelijker naar achter te duwen.
Het is natuurlijk ook even een ontspanningsmomentje voor jezelf.
Het gebruik van lavendel pept je humeur snel op, maar bijvoorbeeld eucalyptus is lekker verfrissend en wordt dus vaak in een voetenbadje gebruikt.
Om wondjes te verzorgen en ontsmetten is die tip van biotex super!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image