wie kan mij helpen of advies geven
ik loop al heeel lang met het idee dat er iets in mijn jonge jeugd is gebeurd door mijn vader waarvan ik de herinneringen niet meer heb of weg heb gestopt.
nu zijn der een aantal dingen die bij mij naar boven komen die me er toe aan het denken zetten.
ik kan me nog heeel goed herinneren dat ik een jaar of 4 a 5 jaar was en ik op de bank een sexfilm heb gekeken met me vader ik zat naast hem die beelden heb ik duidelijk en weet weet verder niet wat er daarna is gebeurd. ik heb dat verder weggestopt en nooit over gepraat met niemand.
ik een paar keer de beelden tijdens geslachtsgemeenschap heb gehad dat niet me vriend boven me zat maar me vader en niet alleen het beeld maar ook het gevoel.
ik heel extreem bang was vroeger al voor mannen en al helemaal voor me vader ik voelde me niet veilig bij hem wel bij mijn moeder.
ik heb dit alles want er is eigenlijk nog meer verteld aan mijn moeder maar ik weet niet hoe ik hulp moet vragen voor dit.
ik ben al eens eerder naar de huisarts geweest en het verteld die praatte er gewoon over heen en deed net of ik het nooit verteld had zelfde als bij het GGZ bij een psycheloog toen der tijd die zei dat ik dat maar beter los kon laten want de uitslag zou ik niet aankunnen.
ik wil juist weten wat de uitslag is en ik wil juist het eindelijk los kunnen laten maar zonder uitslag kan ik het niet loslaten.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.