Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je te weten komen (site ofzo), waar er artsen zijn die zowel regulier arts zijn, als natuurarts?

Tot nu toe heb ik er nog maar 1 gevonden, en deze zit in Utrecht, best ver weg.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik heb hier zeer goede ervaringen mee.

http://www.vitanova-info.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

gewoon bij google intikken regulierarst of natuurarst.Ik zag al een paar site`s toen ik regulier intikte.

Toegevoegd na 46 seconden:
arts bedoel ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je zou kunnen kijken op "complementaire atrsen" op de volgende link:
http://www.iocob.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou via de site van de knmg gaan zoeken. Wellicht kunnen ze daar adressen van artsen geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een reguliere westerse arts wordt tegenwoordig erg beperkt in het handelen met alternatieve geneeswijzen. (Door het gedoe na Silvia Millekamp en Jomanda) De site van KNMG geeft aan:

Kern van de nieuwe gedragsregels is dat de arts zich moet richten naar het best beschikbare wetenschappelijke bewijs, gecombineerd met klinische ervaring en rekening houdend met de wensen, verwachtingen en ervaringen van de patiënt. Alleen onder strenge voorwaarden mag een arts een niet-reguliere behandeling aanbieden...

Ik denk dat je het beste twee trajecten kan opzetten. 1 reguliere en hiernaast de alternatieve. Alternatief zal waarschijnlijk een goede aanvulling zijn, informeren bij de behandelde artsen is hierbij noodzakelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En toch zoek ik een arts die het van beide kanten bekijkt.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image