Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn linkerbal is net omhoog geschoten mijn buik in???

Mijn linkerbal is net omhoog geschoten het dee eerst pijn maar toen probeerde ik hem terug te halen en nu.... Kan ik hem niet meer vinden.
Wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
29K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flink springen!
Jdb
een jaar geleden
Ik heb hetzelfde 12 jaar geleden voorgehad na het inhouden waar een ouder van mij een auto accident ontweek hield ik mij zodanig in dat ik mijn linkse teelbal naar binnen heb gekregen. Pas 2022 heb ik heb zelf kunnen terug duwen. Ik was er zelf onbewust van maar heb momenteel laten checken bij de dokter en is nu in orde volgende week tweede check up voor de zekerheid

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Maak je niet druk, als het niet pijn doet, is het niet ernstig. Hij hoort wel weer naar beneden te komen, dus wel naar de dokter gaan, die kan kijken of er ingegrepen moet worden of dat je nog even kunt wachten om te kijken of hij vanzelf weer 'zakt'.

Als er echt iets mis is, weet je het meteen want dan kun je niet meer lopen van de pijn. Maar dan stelde je deze vraag niet, dan zat je nu al in het ziekenhuis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heeft me heel erg geholpen ik ben naar het ziekenhuis gegaan ze hebben onder men balzak het opgesneden en toen terug gezet dus .... Bedankt

Andere antwoorden (4)

Het beste is zo snel mogelijk naar de dokter te gaan!
Het schijn niet goed te zijn.
heb je het al met iemand erover gehad?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou het is net gebeurd en ik durf het niet echt aan mijn moeder te laten zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het gewoon zeggen, heb je er een stamp in gekregen of hoe is dat gebeurt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omg, is ernstig man. Hoe is dat gebeurd? Je moet toch echt aan je moeder vertellen. Hoeft toch niet te laten zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het verteld en morgen ga ik naar de dokter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
was ze kwaad?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wist niet eens dat je teelballen omhoog kunnen schieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL! "Hoezo, heb je er mee lopen ballenfrutten, dan?" was wel onderdeel van mijn reactie toen mijn zoon grijs van de pijn kwam melden dat er iets mis was met z'n bal. Hij had een torsio en dat is WEL ernstig, binnen een uur lag hij op de operatietafel.
Hoe is 't nou met je, Schaampaal2580?
Dokter!! ASAP
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt me wel verstandig om het even aan je moeder te melden als ie niet gewoon je lies is ingeschoten
normaal is dat na je geboorte de ballen indalen vanuit de lies
Als je vrij jong bent wil hij wel eens heen en weer schieten
maar als ie echt weg is echt even naar de dokter ermee
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Bij een teruggetrokken zaadbal, retractiele testis genoemd, verdwijnt de zaadbal af en toe uit de balzak (scrotum) en keert vanzelf weer terug in de balzak.

Meestal verdwijnt de retractiele testis vóór of tijdens de puberteit. De zaadbal verhuist dan definitief naar de juiste locatie in het scrotum.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding