kan je een tumor doen weg gaan als je gezonder gaat leven en eten en kan je tumoren ontwikkelen als je door een antibiotica 7 weken diaree hebt gehad
ik heb in augustus een antibiotica pil ingenomen en kreeg na 3 uurtjes enorme diaree die 7 weken aanhield ben in die weken meerdere malen naar de huisarts en huisartsenpost gegaan maar die konden niks voor me betekenen ook had ik tegen ze gezegt dat ik steken voelde in mijn nek en dat mij buik raar bleef doen en dat mijn hele lichaam brandend aanvoelde had echt zoveel pijn kon niet eens voor mijn kinderen zorgen zoon van 10 en dochter van 5 maanden. in oktober werd me keel dik en hoorde ik een knak elke keer als ik slikte nogmaals volgens arts niks ergs had opgezwollen lymfeklieren in mijn nek en onder mijn kin was ook niks ergs volgens arts in januari weer naar huisarts want strottenhoofd werd zo dik en als mijn keel nu dacht hij een cyste te voelen door gestuurd naar ziekenhuis voor echo volgens ziekenhuis heb ik een schildklieraandoening struma niks ergs bloed elke jaar laten onderzoeken ook al zijn mijn waarde nu goed. in maart weer naar huisarts voel slijm vast zitten in keel maar kan niet doorslikken of eruit hoesten ook lijkt het alsof ik verkouden ben maar kan niet meer snotten omdat alles in mijn keel blijft steken ook er kwam melk uit mijn borst en had jeuk en schilvering rondom mijn tepels huisarts dacht aan goedaardige tumor in hersenen waardoor prolactine omhoog zou moeten gaan verder als ik slaap wordt ik soms wakker want krijg echt geen lucht ik loop letterlijk gewoon te happen naar lucht bloed geprikt prolactine was goed doorgestuurd naar internist.
Kunnen jullie je niet voorstellen hoeveel emotionele moeite het misschien wel niet gekost heeft, het hier te vertellen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.