Waarom maak ik zoon slechte eerste indruk?
6 maanden geleden heb ik een cursus gevolgd omdat ik werd gepest in groep 8, En ik daardoor hele erge depressie heb gekregen, en daardoor altijd negatief ben geweest. Nou, die cursus heeft me in het begin heel erg geholpen. Ik maakte een goeie indruk bij mijn klasgenoten. Maar, later viel ik weer terug in mijn oude karakter (negativiteit), omdat ik dacht dat ik wel genoeg vrienden had. Toen ben ik heel veel vrienden kwijtgeraakt. En toen later werd het nog erger, ik loop soms door de gang en dan word ik door 2de klasser uitgescholden door ''hoer''. Dat begon ineens, ik kende hun helemaal niet. En ik loop gewoon een keer door de gang, en ik word uitgescholden. Ik heb ze nooit wat misdaan. Toen ze me uitscholden heb ik het gewoon genegeerd. Maar doordat dat elke dag gebeurde ben ik weer depressief. Mijn vriendin die zei ook de laatste tijd dat ik erg arrogant keek. Maar zo wil ik niet zijn!.
Ik denk dat dit allemaal komt doordat ik een hele slechte eerste indruk op die 2de klassers heb gemaakt. Hoe pak ik mijn oude positieve gedrag weer op?, Hoe zorg ik ervoor dat mensen mij weer mogen?, Hoe kom ik van die tweede klassers af?.
Help mij alsjeblieft!
je kan er niks aan doen en het ligt ook niet aan jouw.
de meeste vinden het niet erg want ze zeggen me gewoon gedag als ze me zien, ik deel ook wel eens mn snoep met ze ofzo.
wat ik doe is niet zo erg, iemands pet afpakken ofzo en ermee wegrennen. (ik weet wanneer ik moet stoppen)
ik vind het wel erg voor dr dat ze word uitgescholden voor hoer, maar dat gebeurt dagelijks op een school.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.