Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kun je het beste iemand duidelijk maken dat je haar niet mag? bekijk uitleg.

ik ken dus een meisje en die denkt dat ik haar aardig vind terwijl dat niet zo is. en ik ben niet iemand die duidelijk laat merken wat ik van iemand vind. dus hoe kan ik haar dan duidelijk maken dat ik haar niet mag?

Toegevoegd na 11 uur:
zij zegt ook vaak tegen me dat ik dik ben terwijl ze zelf dik(ker) is. en ze weet dat vooral op dertien jarige leeftijd je daar ontzettend onzeker over kunt zijn. nu probeer ik dus af tevallen zegt ze dat ik dun ben! en al mijn vrienden zeggen ook dat ik dun ben maar ze heeft me zo onzeker gemaakt dat ik het niet geloof en nu zegt een jongen zelfs dat ik anorexia heb. dus ik wil echt van haar af.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ja had ook zo 'n vrienden werd gek van haar heb besloten harder te zijn tegen haar en zeker afstand gehouden!
Echt vervelend maar nu heb rust ;)
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ga je veel met haar om? Als dit niet het geval is, zal ik haar lekker laten denken dat jij haar aardig vindt. Want wat heeft ze er dan aan om te weten dat jij haar niet mag? Als ze echter erg opdringerig is, kan je misschien toch het beste duidelijk zijn. Dat is voor jullie beide misschien beter. Anders loop jij je elke dag te ergeren en denkt zij dat jullie goede vrienden zijn of misschien wel meer(ben je trouwens een jongen of een meisje?), terwijl jij dat helemaal niet vindt. In dat geval kan ze misschien beter ECHTE vrienden gaan zoeken die haar wel leuk vinden zoals ze is. Als je het echt heel moeilijk vindt om het tegen haar te zeggen, omdat je bang bent haar te kwetsen kan je misschien het contact vanzelf laten verwateren. Als jij niet heel erg op haar reageert, zal ze vanzelf merken dat "de vriendschap" maar van 1 kant komt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben een meisje. ze loopt me de hele dag te ergeren en ik kan het niet meer uitstaan. ik kan wel echt uitbarsten maar dat is bij mij een bijzonder geval omdat ik mezelf in kan houden. ik kan me ook nog eens goed inleven dus is het lastiger om het recht in haar gezicht te zeggen, ik probeer haar wel te laten merken dat ik haar niet aardig vind door niet altijd even aardig te toen, en ze kan het misschien in mn ogen aflezen dat ik haar niet aardig vind. en wat nog een probleem is bij haar: ze is ook een beetje raar, scheinheilig en opdringerig en probeert de baas te spelen: dus niemand mag haar echt snel. HELP, ik wordt er werkelijk GEK van!!!
Het probleem is , dat als je niks zegt, je straks misschien een keer 'ontploft', dan heb je je zo lopen ergeren en dan val je ineens onredelijk uit, omdat je je al die tijd hebt ingehouden. En uit jouw vraag merk ik dat dat ook niet is wat je wil. Alhoewel het wel een oplossing is, want je kan en hoeft echt niet met iedereen vrienden te zijn.

Jouw, stille hints, om aan te geven dat je haar niet aardig vind, komen niet aan, niet iedereeen kan dingen goed aanvoelen, dus wordt het tijd voor een andere aanpak.

Duidelijk zijn, dat is niet makkelijk maar wel dé oplossing.
Dringt ze zich op dan zeg je rustig, nu even niet ik ben nu met ....in gesprek. Of geef haar kritiek als ze zich in jouw ogen vervelend gedraagt. Zeg dan, ik vind het niet leuk wat je nu doet. Ik erger me aan jouw gedrag.
Blijf wel bij jezelf, geef dus aan dat jij moeite hebt met haar gedrag en zeg niet, jij doet zo vervelend. Op die manier maak je haar netjes duidelijk dat je haar niet zo aardig vind.

Hoop dat het lukt, want anders is het gewoon zeggen: Ik vind jou helemaal niet aardig en ik vind jou opdringerig en vervelend, nog een laatste oplossing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerlijk zijn en zeggen dat haar gedachtes niet. Kloppen want je vind dr niet aardig alleen moet je wel goeie redenen kunnen opnoemen want ze zal met de vraag waarom komen.en probeer het netjes te zeggen , je hoeft dr hart niet de grond in te trappen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Herkenbaar..en ja het is zo irritant!!ik hebtoen gewoon Tegen haar gezegd. Het is heel lastig maar je leeft maar 1 keer als zoiets gebeurt zie jij later terug naar dit jaar of misschien langer/korter als een niet erg leuk jaar...en probeer niet te aan denken dat het zo zielig voor haar is want zij heeft tot nu toe geen last jij wel.Zij krijgt misschien 1 x een klap in haar gezicht(figuurlijk dan) en jij hebt dat constant. Probeer het echt tegen haar te zegen op een vriendelijke manier..

Heel veel succes!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klein beetje bitchen hier en daar kan geen kwaad ;) laat haar gewoon verdomd duidelijk merken dat je haar echt zat bent
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image