Bloedverlies tijdens sex, wat kan het zijn?
Het is in de afgelopen 5 maanden nu 3 keer voor gekomen dat ik bloed verlies tijdens de sex. Soms veel en soms weinig.
Als je Internet er op na speurt vind je verschillende informatie, van baarmoederhalskanker tot een klein wondje.
Ik schaam me er kapot voor en zal morgen zeker de huisarts even bellen om raad te vragen.
Er spelen een aantal factoren mee, ik ben pas net (Dus 5 maanden) weer met de pil begonnen en mijn lichaam is nog een beetje van slag (wennen aan de cyclus) Ook was dit 2 dagen na het einde van de menstruatie en ging het er vrij ruig aan toe, dus denk ik al snel: misschien was het een restje bloed wat nog achter was gebleven (omdat het vaak zo is dat je na de laatste menstruatiedag nog een aantal dagen wat afscheiding hebt)
De eerste keer bloedverlies was best veel, huisarts gebeld en die zei dat ik mij nergens druk over hoefde te maken en dat het kwam door het opnieuw starten met de pil (ik zou 3 dagen er na ongesteld moeten worden). Nu is het dus erna nog 2 keer gebeurd, hele kleine beetjes helderrood bloed.
Ik schaam me elke keer kapot tegenover mijn vriend en weet niet goed of ik wat meer bij mijn huisarts moet aandringen of het nog even aankijken in een periode dat ik zeker weet dat het niks met mijn menstruatie te maken kan hebben.
iemand advies?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.