Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is je neusbrug(zonebrillen)

Ik wil graag een zonnebrill, maar ik weet niet hoe groot(mm) mijn neus brug is. hoe kan je dit meten? En wat telt er allemaal mee. Want het gedeelte waar de zonnebril opmoet zit wel een verdikking

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Dat hoef je toch niet op te meten? Als je een zonnebril opzet merk je vanzelf wel of hij goed zit en goed blijft zitten. Dan heb je de juiste maat. Bij een goede brillenzaak kunnen ze je ook advies geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ter interesse: Ik heb laatst een Ray-Ban gekocht bij een opticien en daar werd alleen gekeken naar de afstand tussen beide pupillen. Uiteindelijk het model in de maat gekregen daarvoor en die zit mij prima.

Ik wist niet dat er ook specifiek naar de neusbrug werd gekeken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een goedkope zonnebril koopt, dan kun je net zo lang passen proberen tot je er een vind die goed en lekker en fijn zit.

Als je een dure zonnebril koopt dan let de brillenverkoper wel op de pasvorm en dan vraag je er naar in de winkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image