Hoe moet ik een tampon inbrengen?
ik heb alle antwoorden bij de andere vragen al gelezen maar toch staat mijn probleem er niet echt bij..
ik heb dus tampon van loft.Merk van de aldi. Mijn moeder zei dat het gewoon goed was voor mij. Dus ik ging het proberen.. maaaar ik weet niet eens zo goed waar die in moet. Volgens mij als je je schaamlippen hebt,, iets achter je plasser heb je een soort van tweede schaamlippen. als je die opzij duwt zit daar een gaatje.. moet die daar dan ? En als dat het gat is zeg maar... hoe krijg ik hem er dan in.. ik ben op dit moment niet heel erg ongesteld.. ik heb bijna geen bloed kan ik hem dan wel proberen in te doen... het doet ook pijn als ik druk en het lijkt alsof het helemaal niet in mijn vagina komt.. want dat doet ie ook niet omdat het niet lukt:P maar het lijkt alsof het helemaal niet past.. hij komt niet verder dan het begin...
Laat een tampon niet langer dan 6 uur zitten, verwissel hem op tijd, want anders kunnen er zich nare bacteriën vormen die ontstekingen, of nog erger, Toxic Shock Syndroom kunnen veroorzaken.
Maar daar hoef je niet bang voor te zijn als je de tampon op tijd vervangt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.