Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben 14 en fitness 1x in de week hoelang duurt het voordat je resultaten ziet met spieren

Ben ziek geweest dus moet rustig aan beginnen gym ook nog 2x per week en als ik fitness is het uur en kwartier

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je nog vragen over fitness/spieropbouw, je kunt altijd bij mij terecht... stuur maar een berichtje ;-) ik help graag mensen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok dankje :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
=) ik help heel graag mensen die hetzelfde doen als mij :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

als je goed eet en voldoende rust dan kun je al na 2 maanden resultaat zien

Toegevoegd na 1 minuut:
mijn linker bicep (slechter getraind dan rechter) Linker:25.3 rechter:27.1 de rechter train ik veel beter (weet niet waarom) op dit moment ben ik bezig mijn linker gelijk te krijgen met mijn rechter... in ieder geval... 2 cm groei in ongeveer 2 maanden hard trainen (3xweek), goed eten en veel slapen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoveel weeg je?

Als je goed eet en goed rust. Duurt het minimaal 3 maanden. Maar het is ook afhankelijk van hoeveel vet je hebt. Als je niet zo zwaar bent kan dit veel snelller gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weeg 55 kilo met 1,80
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ohh, 180 en 55 kilo, dan zal je minder snel resultaten zien... ik ben 160, daarom vast dat ik zo snel mijn resultaten zie...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wanneer zou ik met mij gewicht enzo resultaat zien en wel al meer aan het kwark enzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met 1x per week trainen kom je niet zo ver jammer... mischien in een half jaar dat je er goed uitziet en een paar kilo grotere spieren... sommige mensen trainen zelfs 5x per week... om gespierd te worden heb je geduld en het allerbelangrijkste: MOTIVATIE nodig...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik moet rustig aan opbouwen maar over 2 weken ga ik 2x per week en daarna 3x per week
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, dan zal het veel sneller gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja idd :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weegt wel te weinig voor je lengte. Als je echt spiermassa wilt moet je echt veel trainen maar allerbelangrijkste is goed eten. Probeer wat aan te komen en train goed zodat je alles om kan zetten in spiermassa. Probeer 2 dagen te trainen dan 1 dag rust dan nogmaals 2 dagen trainen en nogmaals een dag rust. Ik zelf gebruik creatine. Wat me zeer goed bevalt. Maar als je jonger dan 18 bent niet aan beginnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Owja en probeer alleen te trainen niet met je vrienden. Dan ben je beter bezig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag ik vragen waarom je beter alleen traint dan met je vrienden? @MuratO
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je alleen traint ben je goed geconcentreerd bezig en ben je niet constant aan het praten met je maatje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eeet veel ...
Kip
Rijst
Pasta
Vis
Eieren Drink
Melk En neem
Omega 3 visolie tabletjes.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image