Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan mijn vriendin maar niet uit het hoofd zetten.

Het was net uit gegaan met mijn vriendin. maar ik voel nog wel wat voor haar. ze zij: Ik heb wel een ding geleerd en dat is dat wij niet meer met elkaar kunnen.
Ik was haar voor. Maar ik voel nog wel wat voor haar..

Toegevoegd na 32 seconden:
hoe kan ik haar uit mijn hoofd zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
969

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja thuis zitten kniezen heeft geen zin.
Ga bijvoorbeeld naar het strand, neem alles wat van haar is of aan haar herinnert mee.
Graaf een flinke kuil en gooi alles wat van haar is er in.
Ga op je knieen zitten voor de kuil , en doe je ogen dicht.
En dan zeg je tegen jezelf, al dat nare gevoel wat mij zo ziek maakt , gooi ik in die kuil.
En gooi de kuil dicht en loop weg .
En dat lucht pas op.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het zal vooral tijd nodig hebben. Ik weet niet welk soort persoon je bent. Zelf schreef ik in een schrift brieven aan diegene die ik niet uit mijn hoofd kon zetten, of maakte iets als aan denken gaf het een plekje, besloot om altijd een speciaal plekje in mijn hart te houden. Riepen dingen zoals foto of mails sms te veel herinneringen op dan deed ik ze weg. Het is soms even zoeken. Vaak slijt het, soms kan het steeds terug komen.. Moeilijk blijft het zeker de eerste tijd, pijn doet het zeker..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat van zelf niet aan denken en wat helpt is een andere vriendin hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pijn doet het zeker, heb hetzelfde probleem. Het zal vooral tijd nodig hebben, maar doe dingen met vrienden, ga sporten of dingen die je graag doet waardoor je met je gedachten even ergens anders bent. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een ander meisje daten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding