Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben vaak misselijk en duizelig en vals soms flauw en ik heb echt geen honger wat zou het kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

het kan stress, woede of misschien zorgen zijn laat het voor de zekerheid nog even nskijken bij je huisarts
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou ook bloedarmoede kunnen zijn, niet ernstigs maar gewoon even bij dokter langs is het makkelijkst
anneliez
14 jaar geleden
De lijst met wat het zou kunnen zijn is echt ellenlang.
Deze symptomen komen voor bij een gigantische lijst aan kwalen, zelfs stress kan de (enige) veroorzaker zijn.

Geloof me, dit is te algemeen om beantwoord te worden op Goeievraag, ga liever naar een huisarts want hier ga je (behalve hypochondrie) niets vergaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van alles: lage bloeddruk, malaria, bloedarmoede, AIDS, diabetes, kanker, voedselallergie of -intolerantie, stress, etc. etc. Ik kom tot deze misschien wat bizarre opsomming omdat het onbegonnen werk is om uit één regeltje op te maken wat iemand mankeert. Ik weet geen leeftijd, geen geslacht, ken je voorgeschiedenis niet, zie niet hoe je eruit ziet en heb nog een aantal vragen om er echt een zinnig antwoord op te kunnen geven. Daar heb je nu huisartsen voor die daar heel kundig mee omgaan. Je moet er natuurlijk wel even naar toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing