Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de mensen bij wie ik woon op een leuke manier in het zonnetje zetten?

Ik ben 18 en woon sinds anderhalf jaar niet meer bij mijn eigen ouders, maar bij de ouders van een vriendin van me. Ik heb het heel erg fijn hier, ze geven me heel veel warmte en liefde, maar doen ook in praktische zin veel voor me, zoals veel apart koken (ik ben vegetarier) of me ergens heen brengen met de auto als dat nodig is. Nou ben ik ze enorm dankbaar en wil ik ze daarom graag een keer op een leuke manier in het zonnetje zetten, iemand suggesties?

Ik kan natuurlijk best eens een bloemetje meenemen, maar ik zoek iets originelers.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Het mooiste wat je ze kunt geven is laten merken dat je het enorm waardeert wat ze doen.
Schrijf een mooie brief of gedicht en draag dit aan ze op.
Een kus erbij en mooier kun je ze niet bedanken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ze op een dagje uit trakteren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijken of je via bijv vakantieveilingen.nl goedkoop een welness pakket oid kunt krijgen. Hoeft niet duur te zijn en is voor veel mensen bijzonder genoeg. Ook gewoon zeggen dat je het waardeert zal als het goed is gewaardeerd worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze altijd met je opgescheept zitten is het een leuk idee om ze er eens op uit te sturen voor een weekendje.
Dat kan een huisje zijn of een paar dagen in een niet te dure B&B.
Maak er een waarde/kadobon van met een grote strik eromheen. Wel even voor je boekt uitvissen wanneer ze wel of niet kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou een mooi bosje bloemen geven.

Toegevoegd na 2 minuten:
of ze meenemen naar een steak restaurant, doet het ook altijd goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bent begrijpenlijk geraakt door de liefdevolle zorg van deze mensen.

ik zou in zo'n geval juist dat zorgzame terug willen doen in de vorm een zorgvuldig uitgekozen kado.

als de vader van je vriendin bijv een beatles fan is zou ik gaan googelen wat voor een beatlefan echt leuk is om te hebben, hem meenemen naar het beatle museum en hem daar het kado geven.

het mooiste zou zijn dat wat je ook doet of geeft heel duidelijk maakt dat je het met zorg en liefde hebt uitgezocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ze ook trakteren op een avondje uit naar keuze.
De Theater- en concertbon is vervangen door de Podiumkaart.
Kun je bestellen via internet en met een bedrag naar keuze.

http://www.podiumcadeaukaart.nl/cadeaukaart-geven.

ik weet niet hoe groot je budget is, maar een etentje vooraf is natuurlijk altijd leuk.
Maar het belangrijkste is dat jij ze laat merken dat je het fijn vindt bij hen en dat je ze dankbaar bent. En dat zit, zo te lezen, wel goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien leuk om ze te verrassen met een pluim:
http://www.pluimen.nl/
Die kun je vanaf 15 euro kopen en de ontvanger kan zelf kiezen wat hij/zij ermee gaat doen.

Je kunt er talloze leuke dingen mee doen, op allerlei gebied:
http://www.pluimen.nl/belevenis-cadeaus/gele-pluim/

Een leuk en origineel cadeau, vind ik!
Pieter2011
14 jaar geleden
Als je niet zoveel geld hebt, kun je een leuke picknick verzorgen en ze naar een leuke plek in een park of zo lokken. Dan zorg je dat zij de spullen met een briefje van jou vinden. Zo zijn ze even met zijn tweeën.

Het gaat meer om de moeite die je erin steekt, dan om de waarde van het cadeau.

Leuk hoor, dat je dit wilt doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed van jou,er zijn er die het vanzelfsprekend vinden...prik een datum om te koken met je vriendin samen.Doe de boodschappen en haal van internet simpele gerechten: een voor een hoofd en een nagerecht.De tafel tover je om in een feest tafel.Bij xenos diverse goedkope dingetjes halen en ik hun huis zal ook het in en ander staan.Zet het propvol en steek kaarsen aan.Flesje wijn en een gezellig muziekje.Misschien een foto van jou met je duim omhoog en in een lijstje,leuke kaart en schrijf alles wat er in je opkomt neer.Dit alles kan met een beperkt budget...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing