bang voor anuskanker? Lees verhaaltje
ik heb nu 2 dagen last van, vond het zelf ook genant om te zeggen, maar jeuk tussen mijn billen, soms best hevige en ik merk het voornamelijk snachts. Vroeger heb ik dit vaker gehad dat ik me kan herrinerren en dat was ook voornamelijk snachts. Ik heb 2dagen geleden ongelooflijke steken rond mijn buik en maag ghad, dat ik amper kon ademen of rechtop zitten die zijn nu weg. Ik was een beetje aan het googlen en op een gegevn moment kwam ik bij anuskanker, ik heb al een hele tijd met het afvegenvan mijn ontlasting altijd een klein beetje bloed, klein beetje maar. Ik heb ook een tijdje aambeijen gehad, atkhans dacht ik en die zijn geloof ik nu weg dus ik vind het wel een beetje raar. Daarnaast heb ik ong 1.5 jaar geleden vaak last v mijn maag en buik gehad en heb ik ook een foto in het ziekenhuis moeten maken waar uitkqam dsat ik een soort van spastische darmen had...al met al lijken al deze klachten te wijzen op anuskanker en ik ben nu eigelijk best wel heel erg bang, is diy mogelijk?? Wat denken jullie of lijkt dit op een ander soort iets? Ik ben overigens 20jaar...ik hoop dat iemand me een beetje gerust kan stellen oid...:)
Toegevoegd na 4 dagen:
echt onwijs bedankt voor alle adviezen/tips en lieve reacties! ga morgen meteen een afspraak maken. bedankt!!!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.