Kan iemand me helpen met dit probleem? (zie uitleg)
Ik wil afspreken met mijn bff - die ik ken via zoiets als hyves. Nu wil mijn Bff samen komen met een vriendin van haar - die vriendin wordt mijn vriendin. Maar mijn Bff wil met die vriendin afspreken en dan naar mij toekomen, als verassing voor haar vriendin.
Nu doet mijn moeder daar nogal moeilijker over - dat ik wil afspreken met iemand die ik niet ken. Ik mag afspreken maar dan wil mijn moeder mijn Bff zien, alleen als we dat doen dan is de verassing er ook wel een beetje af.
Weet iemand misschien iets, waardoor ik toch mag afspreken - mijn moeder mijn bff ziet - en het toch een verassing blijft voor haar vriendin..
Ps: als het onduidelijk is zal ik het opnieuw uitleggen met nepnamen.
Toegevoegd na 12 minuten:
----------------------------
Ik leg het even makkelijker uit:
Ik wil afspreken met Rita (dat is mijn beste vriendin) - ik ken haar via zoiets als hyves. Nu neemt Rita een vriendin van haar mee naar de afspraak - die vriendin wordt mijn vriendin. Rita wil met Lisa afspreken en dan als verassing naar mij gaan - maar niet naar mijn huis.
Nu doet mijn moeder nogal moeilijk over afspreken met iemand die ik niet ken. Ik mag wel afspreken maar dan wil mijn moeder Rita zien, alleen als we dat doen dan is de verassing er ook wel een beetje af.
Weet iemand misschien iets, waardoor ik toch mag afspreken - mijn moeder mijn Rita ziet - en het toch een verassing blijft voor haar Lisa..
WAT is bff, of een Bff ?
Heel vreemd
Verhalen over valse internetidentiteit zijn er veel
enne..."die vriendin wordt mijn vriendin!", is dat door jou zo bepaald of heeft die "vriendin" daar ook nog iets in te zeggen.
--- Mn ma heeft ook wel een reden en ik snap het ook wel, maar het is wel iets dat mij nu irriteert
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.