Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het deze week te koud om sochtends op de fiets een vest aan te doen in plaats van een jas? of kan het deze week al wel?

Zie vraag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

'ochtends is het echt nog behoorlijk koud. In de nacht daalt de temperatuur ook nog naar rond de 2 graden. Door het zonnetje nu overdag lijkt het al bijna zomer, maar zo voelt het in de ochtend niet.

Ik zou persoonlijk een jas aantrekken en geen vest.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

als je door een stad fietst kan dat in een vest. als je door het platte land rijd zou ik persoonlijk wel een jas aan doen.

als je het snel koud hebt doe dan een jas aan met daaronder een shirt en geen vest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me dat dit aan je eigen kouwelijkheid ligt en aan het risico op ziektes dat je wilt nemen. Persoonlijk zou ik me er 's ochtends, als het koud is, nog niet aan wagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is nog steeds maart. Met hier en daar nachtvorst.

Ik zou een jas aandoen. Hoeft niet je dikke winterjack meer te zijn, maar iets voor voor-/najaar. En als het lekker is buiten, dan hou je de jas los.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe toch maar een jas aan als je het te warm krijgt kan je hem uitdoen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ligt eraan hoe snel je fiets, en moet je zelf aanvoelen. als je tegen 15 fiets zal't misschien wat koud zijn. als je tegen 30 rijd is zelfs een vest te warm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De laatste ochtend deze week is al geweest. Bedoel je volgende week?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou dat niet van de antwoorden hier of Piet Paulusma af laten hangen. ALs je een vest aan hebt en je doet een stap naar buiten, (niet beschut) dan merk je vanzelf wel of dat kan of niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding