Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb je ervaring met cholesterol verlagende producten?

Ik ben benieuwd of cholesterol verlagende producten, zoals Becel pro-activ, werken en in welke mate.

Wat was jouw cholesterol waarde voor en na gebruik? Of het percentage dat je cholesterol verlaagd is? En hoe lang en hoeveel heb je het gebruikt om die verlaging te bereiken?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Echt concrete waardes weet ik niet. Maar volgens de diëtiste in mijn ziekenhuis kun je met deze produkten je cholesterol waarde met deze produkten maximaal 10% naar beneden krijgen. En dan moet je het zeer consequent gebruiken en alle slechte voedingsmiddelen laten staan, dus die met dierlijke vetten.
Dus als je cholesterol echt te hoog is, zijn medicijnen waarschijnlijk toch wenselijk en kun je die met goede voeding ondersteunen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image