Kan ik Pfeiffer hebben?
Ik ga om half 10/9 uur naar bed en sta om 7 uur op, en ik ben echt kapot. Het lijkt alsof ik 20 kilometer heb gefietst in een behoorlijk tempo. Het enige waar ik aan denk ik slapen, rust. Op school kan ik af en toe met moeite mijn ogen openhouden, na school ga ik het liefst gelijk weer naar bed. Dit is nu al een aantal maanden zo. In de eerste drie jaren van middelbare school had ik er amper last van, toen ging ik met gemak om 10 uur naar bed en stond ik om 6 uur op. Maar dat lukt me echt niet meer.
Kan ik Pfeiffer hebben?
Toegevoegd na 6 minuten:
Naar de huisarts: kan ik niet ergens anders heen?
Ik vertrouw mijn huisarts niet en er is geen andere in dit vergeten dorp
Toegevoegd na 10 minuten:
Mijn eetstijl is gezond, 2 stuks fruit per dag, niet te veel snoep, geen chocolade (ben ik allergisch voor), groente enz.
Ik heb precies hetzelfde. Slaap dezelfde tijd en word op hetzelfde tijdstip wakker en zit in de 3de.
En ik wou deze vraag net stellen xD
Maar waarom vertrouw je de dokter niet ?? Je kunt natuurlijk ook wachten tot je geel oogwit hebt en dikke knobbels in je nek ; dan weet je zonder Eppsein-Barr-test dat je Pfeiffer hebt (of een andere leverontsteking natuurlijk).
Werkdruk verlagen kan niet. Sporten doe ik echt genoeg. 1 uur fietsen per dagen, half uur lopen en 1,5 uur gym. En in het weekend loop ik ook nog eens 2 uur buiten zo nietmeer.
En ik wil wel naar een dokter alleen liever niet naar de huisdokter die ik niet kan veranderden.
Toverspreuken of drankjes, leuk voor in de film jammer genoeg niet in het echte leven.
Ik wil alleen weten of ik dit zou moeten testen op Pfeiffer aangezien ik van mijn huisarts daar geen duidelijk antwoord op krijg
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.