Ik denk dat ik zot word, of paranoia.. ik weet het niet... Help?
Een hele lijst, maar ik moet het ergens kwijt. Ik weet niet of dit allemaal symptomen zijn van iets of heb ik zoveel miserie?
Blinde vlekken in mijn zicht, gevolgd door hoofdpijn, ik zie soms troebel, dubbel en soms is het net alsof alles dat fel gekleurd/belicht is veel intenser is. Bv. als ik televisie kijk, zie ik de fellere kleuren 'uit' de tv komen.
Ik hoor soms stemmen. Mijn naam vooral.. Ik zie soms dingen anders dan dat ze zijn. (Soms denk ik zelfs hallucinaties.. )
Sinds vorige week heb ik last van oorsuizingen. Dit gebeurt enkel als ik savonds in mijn bed lig en probeer te slapen.
Het is een stil eentonig constant geluid, maar plots (soms na 5 minuten, soms heel erg snel) word het in een fractie van een seconde heel erg luid, komt er een soort van electrisch geluid/gevoel erbij en een soort van storing. Ook hevige pijn in mijn achterhoofd en tintelingen van mijn borst tot in mijn hoofd en tong.
In amper een halve seconde schud ik mijn hoofd of spring ik recht, en is het over, maar na enkele seconden/minuten keert het terug.
Laatste tijd ook heel erg vergeetachtig (Midden in een zin woorden kwijt, zelfs niet meer weten/beseffen dat ik aan het praten was of wat er gebeurt, 4x naar beneden om bv. sigaret te halen, maar telkens totaal vergeten.)
Maagstreek/ borstbeen voelt raar aan, soort van druk of net alsof ik misselijk ben, maar wat ik ook doe of eet ik moet nooit kotsen.
Heel erg 'down' en soms heel erg futloos.
Ik weet echt niet wat er scheelt met mij.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.