Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (10)

Dat kan niet tenzij dat je een borstvergroting laat doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je de spieren onder de borsten trainen, dan lijken ze groter.
Dat moet je doen om net achter de borsten rondjes te draaien ! Google het maar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je al zo hard zou kúnnen trainen dat je borstspieren groter werden, dan nog worden je borsten niet groter, ze zouden enkel iets omhoog komen, maar het effect hiervan wordt door het harde trainen totaal teniet gedaan, want áls je zó hard traint, worden je borsten alleen maar platter en platter....
Als je aan de pil gaat kunnen ze een flinke spurt krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lol? Waarom de minnetjes? Ik ken zat mensen bij wie het zo ging hoor. Naar mijn weten staat het zelfs in de bijsluiter, het gaat toch om hormonen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snap de minnetjes ook niet. En ook altijd zo flauw om er geen toelichting bij te geven.... het antwoord is gewoon goed. Persoonlijke ervaring mee :-) maar wat wel minder is; als je weer stopt, komen ze weer terug in oude vorm ;-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap ze ook niet, hahaha! Ik ken genoeg mensen waarbij je ziet dat ze aan de pil zijn. Neem Georgina Verbaan maar eens! :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kunnen, maar hoeft niet!
D.m.v. het inspuiten met hormonen is een optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je borstgroei stimuleren, dat kan je niet denk ik. Tenzij je van die kwakzalverijpillen probeert, en er veel geld voor betaalt, en meestal is het resultaat heel ontgoochelend (niks dus). Koop anders gewoon een b.h. met vullingen een push up b.h, je zal je wellicht een stuk zekerder voelen, en niemand die het ziet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een stuk zekerder voelen???
Ik lees nergens dat ze onzeker is...
veel bier drinken er zit een hormoon in dat de groei van borsten bevorderd,maar efficiënter Is natuurlijk het hormoon zelf innemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door zwanger te worden. Daar groeien je borsten in korte tijd meestal flink van. Echter is het effect maar tijdelijk en de 'gevolgen' (kinderen) hou je een leven lang. ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beierse vrouwen hebben grote borsten. Men denkt dat dat te maken heeft met een stof in het bier. Veel vrouwen in Beieren drinken bier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eet veel kip daar zitten hormonen in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja van veel kip met hormonen...wat? ho-mo-nen.... eten krijg je echt grote borsten.....echt! Prroessstt!!! LoL
Als je iets veel stimuleert krijg je er meer spier massa dus het klinkt raar maar als je aan je borsten zit zouden ze een beetje kunnen groeien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image