Weet iemand hier antwoord op?
Yooh.
Ik ben een 15 jarige jongen en heb al sinds mei vorig jaar een soort van angststoornis.
ik heb veel meegemaakt vroeger, vader overleden toen ik 9 was.
nou heb ik dus een angststoornis het gaat veel beter en kan al weer goed naar school en heb geen last meer van hypochondrie alleen wat ik atlijd heb gehouden is, dat ik hartstikke bang ben dat ik psychotisch, schyzofreen etc. wordt, ik heb dit ook vaak tegen mijn psycholoog verteld en die zegt dat dat niet bij mij aan de orde is, en daar vertrouw ik op, maar nou zat ik net op mijn kamer ik wou rustig Barca - Arsenal kijken, ruik ik een enorme wietlucht ( ik herken het omdat ik vroeger heb geblowt voor dat ik een angststoornis had ) maar nu ben ik dus heel erg bang geworden dat dat dus wel iets kan veroorzaken als psychosche etc.
Moet ik hier echt bang voor zijn?
Kan alleen wietlucht al schadelijk zijn?
ik hoop dat jullie het nog begrijpen en alvast bedankt!
Groetjes
Toegevoegd na 1 minuut:
Die wietlucht rook ik omdat mijn raam open stond
Toegevoegd na 23 minuten:
Kijk ik was eerst al bang dat het zomaar kon gebeuren maar dat had me psycholoog uitgelegd dat dat niet zomaar kon, maar ja door wiet zou het natuurlijk wel kunnen
@Hilbert
Me vraag is ook meer of wietlucht schadelijk kan zijn.
Als er iets psychologisch is kan ik altijd naar mijn psycholoog maar ik denk dat ie niet zo’n verstand heeft over wietlucht etc. haha
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.