Hoe kun je een ''gemene'' vriendin ontwijken, die op je neerkijkt?
ik leg de situatie uit:
Ik vind een meisje leuk, en kan aardig leuk met haar praten. dat meisje is nogal ''populair'', en heeft populaire vriendinnen. Haar beste vriendin is heel populair, en kijkt op mij neer omdat ik niet populair ben. Als ik met dit meisje contact zoek gaat die vriendin zo doen van ''ooh praat jij met hem?''. heel irritant dus. en om het nog vreemder te maken, kwam die vriendin dronken naar me toe, afgelopen weekend tijdens een verjaardagsfeest van iemand, om te zeggen dat dat meisje wat ik leuk vond er ook was en dat dat meisje mij leuk vond.. dat zei die vriendin tegen me, terwijl die vriendin normaal nooit tegen me praat.. hoe kan dit, wat moet ik hiermee aanvangen.. ik wil géén ruzie tussen de 2 meiden, en ik wil me ook nergens ''tussenwringen''.
Toegevoegd na 7 minuten:
nog ff kort: ik vindt meisje A leuk, haar vriendin B is gemeen en kijkt op mij neer. Als ik met A praat, gaat B tegen A zeuren zo van'' oh praat jij met hem? '' het lijkt er op dat A zich daar niet heel veel van aantrekt, maar je weet maar nooit.. A & B zijn populair, ik niet. Op een verjaardagsfeest van iemand komt B naar me toe (bezopen) om te zeggen dat A er ook is, en dat A mij leuk vindt.. en dat terwijl B nooit tegen mij praat..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.