Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het nodeloos kappen van enorme bossen omdat wij allemaal een houten vloer en meubels willen hebben!
Het aanleggen van weer nieuw asfalt omdat we met z'n allen van a naar b willen.
De enorme luchtvervuiling doordat we met z'n allen overal op vakantie willen gaan in heleboel vliegtuigen.
Het uitsterven van heel veel dieren omdat wij zo nodig op hun plekje willen wonen.
Wat kunnen we er aan doen en waarom stoppen we er niet mee?
Ik zou willen dat wij bescheidener werden en minder hebberig dan zou de natuur weer zijn weg kunnen vinden en wij zouden weer leren er echt van te genieten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dat mensenhanden ervan af blijven, natuur is alleen natuur als mensen ervan af blijven...

Aangelegde natuur is geen natuur, dat is cultuur...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat de kippetjes en koeitjes lekker mals blijven en niet te taai worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat we de rotzooi mee naar huis nemen en niet klakkeloos op straat gooien.
Doe je in eigen huis toch ook niet: chippies op ,hup op de grond met die zak. Kaugom; phurp, op de grond. Plassen; in een hoekje vd huiskamer.
Lachen, dat doe je ook op straat..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zo is het, plassen doe je maar tegen de bar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oh ja, is weer iets nieuws geloof ik..eerder gehoord. Goor hoor, zo'n piscafé, daar ben ik zo weg.
Dat , als wij onszelf hebben uitgeroeid door onze grenzeloze inhaligheid ,wij de natuur zo achterlaten, dat hij nog een klein kansje heeft om zich te herstellen van de superkorte tijd, dat wij op de wereld hebben rondgewandeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat we respect hebben, of misschien moet ik wel zeggen: terugkrijgen. De natuur wordt vaak als veel te vanzelfsprekend gezien. We zouden er veel zorgvuldiger mee om moeten springen, in de breedste zin van het woord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alles schoon!!! Ik haat rommel in de natuur! Plastic, blikjes, papier, noem maar op, mensen gooien alles weg! Asociaal en heel storend! En het is zo'n kleine moeite om het te bewaren en in de afvalbak te gooien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
deze vond ik vroeger altijd zo leuk :
"Laat hier niet als dank voor uw aangenaam verpozen, uw lege flessen ,schillen ,zakken en dozen."
+1 voor je antwoord
Het meest belangrijk vind ik dat de mensen zich niet belangrijker vinden dan de natuur om hen heen.
Dus geen bossen kappen ,omdat een golfbaan zo nodig is of een of andere mega- shoppingmall.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat er niet teveel mensen zijn, waar dan ook. Overbevolking en natuur gaan slecht samen. Want de economieën moeten op topsnelheid draaien om alle monden te voeden. Dat kan nooit goed gaan met 7, 8 ,9 miljard mensen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image