Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Nu heb ik een loopneus. Is dat een goed teken?

Deze vraag heeft te maken met deze vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/neus-twee-jaar-verstopt-verhelp.146890 .

Want ik heb dus al meer dan 2 jaar last van een verstopte neus, maar nou moet ik sinds 3 dagen heel de dag door mijn neus snuiten. Wil dat zeggen dat ik bijvoorbeeld heel m'n hoofd vol snot heb zitten wat er meestal niet uitwil?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Sorry, je vraag is wat vaag. Wat heb je gedaan dat je neus nu is gaan lopen?
En ik neem aan dat je al naar de huisarts bent geweest met je 2 jaar lang verstopte neus??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet snuiten!
Nee, je hoofd zit niet echt vol snot, maar je neusholte kan wel behoorlijk vol zitten, en zeker als je een verkoudheidsvirus hebt kun je het gevoel krijgen dat er een kraan openstaat in je neus: continu stromen van dat dunne, heldere slijm.
De slijmvliezen in je neus zijn dan hard aan het werk, en alle rotzooi wordt weggespoeld via je neus, dus ophalen maar, en als het er uitstroomt afvegen of zachtjes!! snuiten, 1 neusgat tegelijk, om te voorkomen dat je de drab holtes in perst waar het niet moet wezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding