Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Na jaren dezelfde pincode, was ik ineens mijn pincode vergeten, hoe kan het dat je ineens iets niet meer weet? en de volgende dag is het er weer..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dat heet een "black-out"....
Zeer herkenbaar! Je eigen telefoonnummer vergeten, ook zo eentje ;-)
Of op een examen ineens niets meer weten.
Koppie zit dan te vol.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 niet omdat ik het herken hoor (huhumm), maar puur voor het delen van je ervaring!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je ;-))

Andere antwoorden (2)

Dat gebeurt soms als er meer gedachten in jouw hoofd zitten dan dat er inpast. Het is een normale reactie wat wel vaker gebeurt, tot zelfs het vergeten van een voornaam van een vriend(in).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan natuurlijk een eerste teken zijn van dementie... Meer waarschijnlijk is echter dat je gedachten afgeleid zijn geweest door iets waar je je misschien zelf niet eens bewust van bent. Als een aantal cijfers van een telefoonnummer , huisnummer of wat dan ook lijken op, maar niet hetzelfde zijn als je pincode, kan er verwarring ontstaan in de hersenen doordat de associatie van het ene nummer, de verbinding met het andere nummer stoort.
voorbeeld: grote kans dat je gaat twijfelen aan je pincode als je pincode 2345 is, en de kassabon is 32,45 Of je probeert tegelijk een telefoonnummer te onthouden dat met 2354 begint of eindigt.....
Als je er vaker last van hebt, en ook zonder aanleiding - praat er over met de huisarts. Als het eenmalig is en wel een aanleiding te bedenken is: lekker verderleven en erom lachen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image