Waarom ervaar ik moe of verveling als negatief?
Hallo,
Ik ben 19 jaar en ben er sinds een maand achter gekomen dat ik helemaal niets doe in het dagelijks leven..maar daarvoor vond ik dat heerlijk, en nu let ik er veel op en vind ik de dingen die ik doe ( thuis zitten, pc'en , tv playstaion ) niets meer leuk..
Nou had ik een paar keer de gedachte is dit het leven? en heb ik mijzelf met die vraag behoorlijk bang gemaakt. Ik kan genieten van de dingen dus een depressie is het niet denk ik meer een sleur. Nou word ik veel geholpen door me pa en ook zelf doe ik dingen, grootste gedeelte van de dag ben ik blij en vrolijk.. probeer ik positief te denken en dat lukt ook.
Mijn vraag is: Als ik me verveel of moe wordt benadruk ik de dingen weer negatief: Dit komt nooit goed...nee ik heb toch nergens zin in, niets is leuk... Ik ben niet gelukkig ( Dit heb ik zo vaak gedacht dat deze gedachte nu automatisch in me op komt lijkt wel )
Voorral als ik net wakker wordt heb ik dit, zo ga ik de dag al in. Weet iemand of dit normaal is? Wat ik hier aan moet veranderen? Of dat ik gewoon moet denken van ik ben moe dit gaat wel weer over ( Eigenlijk is dat ook zo )
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.