Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Je zit op de bank en krijgt ineens een onbestemd angst gevoel en je voelt je onbehaagelijk! Wie herkent dit en wat zou het kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Het is waarschijnlijk iets in je onderbewuste waar je je zorgen over maakt.
Je lichaam reageert op deze innerlijke stress.
Denk na over wat je bezighoudt en probeer een oplossing te zoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

wat het is weet ik niet, heeft vast weer met zintuigen te maken, soms is het gevoel voor iemand anders dan jezelf.
het is meestal een vorm van zorgen maken in je onderbewust zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zou goed kunnen dat je infrasone trillingen, ook wel infrageluid ervaart. Dat zijn geluidsgolven met een lage frequentie (onder de 20 hz) die er wel zijn, maar die je niet kan horen. Die kunnen door apparatuur, zoals een airco, voortgebracht worden.

Toegevoegd op 19-06-2009 01:34:20
In veel gevallen waar mensen melding maakten van 'koude rillingen' of 'spoken' bleek er sprake te zijn van de aanwezigheid van infrageluid. Na het traceren van de bron en deze uit te zetten waren de 'spookverschijnselen' verdwenen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik herken dit... En ik weet waar je het over hebt...
Ik zal je wat zeggen erover...

Als je zit op de bank en het overvalt je, denk dan meteen, dit komt nu en gaat zometeen weer weg... Alles wat komt, gaat ook weer... Dat is 1...
dan 2, denk het is niet MIJ... Ik ben degene die het voelt en ervaart, maar het is niet ik.. Dus jij bent het gevoels- waarnemersinstrument, meer niet...
dan 3, Het is een afstemming, een teken dat er iets gebeurt, ten eerste in jouw, maar ook ergens anders, het is afstemming... Je waakzaamheid wordt gevraagd, blijf waakzaam en verroer je niet... Het kan heet en koud worden, je kunt beginnen te zweten en doodsangst uitstaan... Je bent een radio en je vangt een SOS bericht uit de astrale wereld... Wees er getuige van, en blijf open, ook in deze hectiek van beweging...
dan 4, accepteer het, het komt en gaat... accepteer het, jij bent kennelijk de sterkste, jij bent de gevoeligste, jij moet het ervaren en in jouw laten bestaan zolang het duurt... Dat is dus jouw opdracht om het te laten...
dan 5, relax again, neem een jointje om even terug te komen in een ontspannen lichaam...
dan 6, wees meteen klaar voor de volgende oproep, er kunnen er meer komen, wees klaar ervoor...

Een tip, het gebeurt wel erg vaak op momenten dat je er tijd voor hebt, en minder vaak als je erg druk bezig bent, het is maar een tip...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat herken ik, ik heb dat zelf ook regelmatig. Het geeft al aan dat je hooggevoelig bent. Het kan zelfs zo zijn als iemand het over je heeft dat je dat voelt (heb ik ook) dan krijg ik een snellere hartslag. Of als je op een plaats gaat zitten waar net iemand heeft gezeten kun je ineens een "raar" gevoel krijgen. Dit is de energie die je van de ander voelt. Of in gezelschap kun je zelfs de gemoedstoestand aanvoelen van degene die naast je zit. Er zijn mensen die daar lacherig over doen, die snappen dit gewoon niet. Ik doe ook geen pogingen meer het uit teleggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing