Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg soms een pijn scheut door mijn voet. Wat moet ik doen??

Is het normaal?
Ik ben 13 jaar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow in 3 minuten 3antwoorden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bekijk ook mijn andere vragen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Wat ik wel eens heb is dat ik moe ben en ik rek me helemaal uit ( lang maken en een aantal spieren aanspannen, ik ook die spieren in mijn voet aanspan, en dan ook nog mijn voet met de tenen omhoog ga draaien. Dan heb ik okk ineens heel pijnlijke steek dat nog geen 5 seconden duurt, wat ook nog kan is dat je bijv je bloedtoevoer afsluit door, ik noem maar wat.. Met je voet onder je kont te zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik dus.
Maar ik heb het soms ook tijdens het lopen. (niet vaak hoor ongeveer 1X per maand

Andere antwoorden (8)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NAar de dokter gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk gewoon kramp van het groeien als je pijn krijgt gewoon dat been rechtop houden werkt gegarandeerd!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou best kunnen.
ALS ik er weer last van heb ga ik het proberen
Misschien dat een van je toeten een beetje doorzakt, vanwege het harde groeien? Laat , op doorverwijzing van de huisarts als die er reden toe ziet, de podo je voetzool eens opmeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan van alles zijn, bijvoorbeeld een tijdelijke beknelling van een zenuw, waardoor je een pijnscheut krijgt.

Ook kan het te maken met de groeispurt, hoewel slechts ongeveer 10% van de jongeren daar last van hebben.

Is het echt hinderlijk en komt het meer dan soms voor, ga dan even naar de huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets heet kramp dat hebben wel meer mensen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf ook wel regelmatig kramp in m'n voet. Soms komt dat omdat ik ongelukkig lig, een verkeerde beweging maak en soms gewoon vanuit het niets. Wat bij mij werkt is m'n tenen naar boven duwen (zodat je de spieren in je voet strekt). Bij mij gaat op die manier de pijn weg. Vervolgens moet ik niet loslaten (want dan komt de pijn direct terug), maar even de spieren weer losmaken door ze te masseren met m'n andere hand. Voor mij werkt dit erg goed.

De spier die bij mij altijd moeilijk doet is de spier aan de binnenkant van je voet (dus zeg maar linksonderaan bij je rechtervoet en rechtsonderaan bij je linkervoet). Deze spier gaat van voor naar achter en voelt, als ik er kramp in heb, heel hard aan. Door te masseren wordt hij weer soepel en is de pijn weg.

Krampen als dit zijn volgens mij vrij onschuldig, dus persoonlijk zou ik er niet mee naar de dokter gaan. Nou ga ik sowieso niet snel naar de dokter, dus dat kan ook daaraan liggen. ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als dit blijf duren dokter of misschien heb je ergens een wrat heb heb dit op dit moment voor op het onderste van mijn voet staat een wrat en krijg constant krampschueten in mijn voet sinds ik de wrat behandel is kramp meerendeels weg.groetjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image