Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iedereen heeft een rare gewoonte?

maar wat is die ven jou.
ik moet bvb elke dag 2 keer mijn haar wassen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aan het aantal reacties te zien klopt je stelling niet, of mensen durven er niet voor uit te komen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of mensen moeten er te diep over nadenken.. Ik ben nog bezig.. ik weet eigenlijk niet wat een rare gewoonte van me is.. maar ik wil wel antwoorden.. dus ik ga er denk ik even over slapen.. misschien dat ik t morgen wel weet..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
iedereen heeft ze alleen niet iedereen durft er voor uit te komen.
@ blaloepjah ik ben benieuwd ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nou...

Ik haal altijd de pluisjes, vezels en loszittende draadjes van kleren weg, en check daarom elke kledingstuk, handdoek, ondergoed etc tot op de centimeter. Ik heb daarom altijd 'n schaartje bij me...

Tijdens het douchen zit ik 'urenlang' op de vloer...

IK praat met mezelf, vaak hele conversaties...

Altijd en overal glimlach ik met mezelf / 'poseer' ik voor de spiegel, me voorstellend dat ik word gefotografeerdt...

Als ik films kijk, skip ik wel 5x terug, steeds opnieuw, om een bepaald dialoog of zo. Of ik zet het op 'pauze' om iets anders te doen en om het vele uren later verder te zien en dan weer op 'pauze', dan weer 'play'... Met mij moet je geen film kijken!

...
Verder heb ik (een lichte vorm van?) smetvrees.
...
En daarnaast heb ik een heleboel dwangneuroses.
...
Tsja! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik weet niet wat er van waar is, ik hoop de helft niet maar toch +10

Andere antwoorden (11)

Mijn gootsteen moet altijd blinken....heel vervelende verslaving...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben al heel de tijd heel hard aan het nadenken, maar er kan me niets te binnen schieten.
Wil niet zeggen dat ik voor jou misschien geen rare gewoonte heb, maar zelf vind ik alles redelijk normaal wat ik doen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jaaa dwangneuroses..het zijn er zoveel...te veel om op te noemen, als je wilt weten wat pb me dan maar ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat je je eigen gewoonten niet zo snel raar vindt. Je moet het eigenlijk aan iemand in je directe omgeving vragen.
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Ik heb dat ik altijd mijn duim- en middelvinger om de lijntjes/afscheidingen van het behang moet zetten, zeg maar, zodat die lijn ertussendoor loopt, een soort bruggetje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of het een rare gewoonte is weet ik niet. Maar ik loop de hele dag te zingen en dit wilt nog wel eens rare blikken van voorbijgangers opleveren. Vooral als ik mee zing met mijn mp3-speler terwijl ik aan het werk ben. Ben daar tenminste eens door een klant op gewezen dat het eigenlijk best wel comisch was om te zien...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind dat niet raar. Leuk juist. Komt zeker heel vrolijk over.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Soms ook belachelijk Dounja... Die enkele keer als ik 7 meter hoog op een ladder sta levert dat leuke reacties op van voorbijgangers...
Ik heb geen rare gewoonten, maar of zij die mij kennen dat ook zullen zeggen dat weet ik dan weer niet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kan niet tegen vuil wasgoed.
Zet dus ook regelmatig de wasmachine aan voor 1 kledingstuk..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nou sinds een aantal dagen heb ik een rare gewoonte erbij gekregen, hiervoor had ik nergens "last"van.

ik log nu dus al een aantal dagen in bij goeie vraag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik moet elke dag onder de douche soms wel twee keer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eigenlijk heb ik niet zo snel behoefte aan iets. Ik ben vrij rustig en kan goed stil zitten maar ik doe vaak dat ik niet op de lijntjes mag staan (iederee kent het wel). Ik heb nog wel meer van dat soort dingen, bijvoorbeel als ik in de auto zit ik tussen iedere twee lantaarnpalen mijn teen een keertje heen en weer beweeg. Heel irritant, vooral als we op vakantie gaan en we de hele dag in de auto zitten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding