Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Alles is liefde!
Liefde voor je partner, je kind, je moeder.
Maar ook liefde voor een huisdier, je buurjongetje of die zwerver met z'n straatnieuws.
Iedereen heeft die liefde in zich, maar veel mensen zijn zich niet bewust van deze universele liefde voor alles om hen heen.
Als je eraan werkt om deze universele liefde weer te gaan ervaren, zal dat je leven enorm verrijken.
En het mooiste is...de liefde die je dan gaat uitstralen komt dubbel en dwars terug jouw kant op!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Liefde is het enige wat verbindt, het enige wat aantrekt... Alles wat geen liefde is, stoot af...

Ik ervaar liefde als de ene, als de levendmaker, als de ander, als het zout in de pap, als de reden van het leven, als de zon op het strand, als de motor van het universum, als het puntje achter deze zin.

Als er geen liefde was, dan was ik er niet... Zwaartekracht is liefde van materie... De geur van een bloem is de liefde van de bloem aan het universum... Het geluid van donder is een hommage aan het bestaan...

Zo kan ik wel doorgaan... Liefde is geluk²
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou, waarom nu weer een minnetje? Een +1 van mij in ieder geval voor je poëtische antwoord.
Stom en leuk tegelijk.. Je kan er heel afwezig van worden en heel vrolijk.. Het verschilt en het ligt aan de situatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Te mooi voor woorden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
te mooi voor woorden? Wat schreef je daar dan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Scherp :))
Liefde is ... een droom die uitkomt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een momentopname op de intensive care.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toen ik met haar vrijde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mijn moeder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
liefde maakt blind en blind is lastig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing