Wanneer begint mijn penis te groeien?
mijn maat durft dit niet te vragen!
Wat moet hij doen! zijn penis is nog niet groot en hij heeft nergens beharing(hij is 15) alleen op zijn hoofd. Hij is bang dat het nooit gaat komen.
86.9K
86.9K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is ook een manier om te doen alsof de vraag niet van jezelf is! Maar, elke dag een mes(aardappelschil) puntje Pokon doet wonderen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vieze boekjes kijken...moet eens kijken wat hij groeit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor de penis of voor de beharing, Moolkeesje???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken iemand die z'n penis over z'n schouder kan gooien, alsof het een warme das is. Maar blij is hij er niet mee! Hij struikelt er bijna over! Nu jij weer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toen mijn man zijn eerste erectie kreeg zei hij...zet open het raam,ik weet niet hoe lang hij word...!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaha, Marion! (-:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ie maar wil, voor de beharing een beetje dampo, eh shampoo toevoegen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit zijn geen antwoorden maar reacties. voor een antwoord druk je op 'geef antwoord'
waarom zo weinig serieus? ik persoonlijk kan dit niet nalaten want ik ben echt mega impulsief (ADD heet dat) en ja hij is wat laat en het komt zeker wel (als was het in een natte droom) de penis in kwestie word een klabanus van een stramme kabouter, en de haargroei zal gelijkenis gaan vertonen met de dichtheid van een cocosmat, maar hij wil een datum waarop dit zal gebeuren.... die kunnen we niet geven!!!! de reacties kan je zien als LULLIG, ieders zijn ding (en formaat) als de jongen die iets over zijn penis of die van zijn maatje wil weten is er op het internet meer info te vinden over maten, diktes, dieptes, bochtjes en soorten kronkels en de aanbevolen hoek waarin de penis moet liggen bij het links of rechts dragen, dan wij hier ooit kunnen geven. als hij hier niet tegen kan en op zijn pik getrapt voelt is dit behalve bijzonder (hij vraagt het voor zijn vriend), ook deels antwoord op zijn vraag.....de penis is zal groot zat zijn in dat geval(letje) ik vraag me af....
zijn het behalve vrienden ook (rol)maatjes van elkaar? lijkt mij altijd handig een centimeter in de buurt (1 meer of minder kan misschien net het verschil maken) als het echt een kleintje blijft heb ik maar 1 advies:
naar de Albert Heijn, want daar letten ze er wel op! Voor de boy's: sorry voor mijn gedrag, het zijn de hormonen (dit ga je ooit nog wel een keer begrijpen) ik vind het wel heeeel raar dat je maat vraagt wanneer JOU penis gaat groeien terwijl hij zelf ook een kleintje heeft. (kijk ff naar je eigen vraag als je dit niet snapt)
waarom zo weinig serieus? ik persoonlijk kan dit niet nalaten want ik ben echt mega impulsief (ADD heet dat) en ja hij is wat laat en het komt zeker wel (als was het in een natte droom) de penis in kwestie word een klabanus van een stramme kabouter, en de haargroei zal gelijkenis gaan vertonen met de dichtheid van een cocosmat, maar hij wil een datum waarop dit zal gebeuren.... die kunnen we niet geven!!!! de reacties kan je zien als LULLIG, ieders zijn ding (en formaat) als de jongen die iets over zijn penis of die van zijn maatje wil weten is er op het internet meer info te vinden over maten, diktes, dieptes, bochtjes en soorten kronkels en de aanbevolen hoek waarin de penis moet liggen bij het links of rechts dragen, dan wij hier ooit kunnen geven. als hij hier niet tegen kan en op zijn pik getrapt voelt is dit behalve bijzonder (hij vraagt het voor zijn vriend), ook deels antwoord op zijn vraag.....de penis is zal groot zat zijn in dat geval(letje) ik vraag me af....
zijn het behalve vrienden ook (rol)maatjes van elkaar? lijkt mij altijd handig een centimeter in de buurt (1 meer of minder kan misschien net het verschil maken) als het echt een kleintje blijft heb ik maar 1 advies:
naar de Albert Heijn, want daar letten ze er wel op! Voor de boy's: sorry voor mijn gedrag, het zijn de hormonen (dit ga je ooit nog wel een keer begrijpen) ik vind het wel heeeel raar dat je maat vraagt wanneer JOU penis gaat groeien terwijl hij zelf ook een kleintje heeft. (kijk ff naar je eigen vraag als je dit niet snapt)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thx :)
heb zo nu en dan een grammaticale opleving....
heb zo nu en dan een grammaticale opleving....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom hebben we je in 2010 niet gezien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat ik niet wist dat het hier een wereldje apart was
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en een leuke ook, zo zit ik afgezien van het lullen over leuter in een werwikkeling over afvallen en citroensap
wist niet dat het zo geweldig kon zijn haha
wist niet dat het zo geweldig kon zijn haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je nu niet het leuteren over lullen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoelde het lullen over leuters eigenlijk, (dus eigenlijk niet eens wat hierboven stond)
maar vind het ook erg leutig om te leuteren over leuters, mag dat ook?
:O)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.