Hoe krijg ik mijn vriendin weer terug?
Ik heb een vriendin waar ik vanaf groep 6 bevriend mee ben ( zit nu in de tweede ). Maar nu ze een jongen ontmoet heeft, heeft ze alleen nog maar tijd voor die jongen. Mijn beste vriendin en ik mogen die jongen allebei niet, omdat hij ons uitscheld buitensluit en gewoon dom tegen ons doet. Ik heb al vaker tegen mijn vriendin gezegt dat hij zo doet, en dat ze er wat van moet zeggen, maar dat durft ze niet. Ze zegt wel zo leuk dat ze ons absoluut boven de jongen kiest, maar daar is niks van waar, op school is ze alleen bij hem, heeft ze alleen interesse in hem, en gaat alleen maar bij hem zitten. Mijn beste vriendin en ik zeggen er heel vaak wat van maar er verandert niets. Ik ben er nu helemaal klaar mee en heb geen zin meer in haar, maar ik vind het zonde om zo'n goede vriendschap weg te laten gaan door zo'n jongen die ik niet eens mag, maar toch denk ik dat ze zelf maar moet weten als zij die jongen belangrijker vind dan ons dat ze maar moet leren hoe je met vriendschap om kan gaan want waarschijnlijk weet zij er helemaal niks over.
Ik en mijn beste vriendin hebben nu besloten haar te laten doen wat ze wilt doen, en dat we niet meer bij haar gaan staan of zo. Ik ga absoluut niet achter haar kont aanlopen want dan leert ze er niks van.
Maar wat is nog meer een optie om de "oude" vriendin weer terug te krijgen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.