Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik wakker wordt ' s morgens(na 6 u) en beslis door te blijven slapen, krijg ik heel nare dromen.betekenen die dromen ook wat of moet ik gewoon op

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Bij mij ligt het aan te weinig drinken.
Wanneer ik op mijn rug in slaap val en het is al meerdere uren geleden dat ik iets gedronken heb droom ik ook veel.
Een groot glas water naast het bed is voor mij de oplossing.
Wel even naar het toilet anders krijg ik van die dromen waarin ik geen toilet kan vinden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mij heeft elke droom betekenis. Maar of je ook achter elke droom de betekenis kunt vinden is nog maar de vraag.
Je kunt gaan beginnen om de dromen te gaan opschrijven, zodat je op een later moment dat nog eens kunt teruglezen en je wellicht wel een betere betekenis kunt krijgen.

Ook kan je natuurlijk de droom hier op goeievraag stellen. Misschien kunnen wij een nuttig antwoord of een betekenis voor je geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik merk dat ik ook meer lijk te dromen als ik eerst even wakker ben geweest - maar ik vermoed dat dat ligt aan het beter onthouden dat je droomde en wat je droomde.
(Vanochtend moest ik de krant halen voor de bus ging maar ik kwam bij een trap naar beneden en in de verte zag ik de wolken die bij de aangekondigde enorme storm hoorden waarvoor iedereen op de vlucht was - waarom ik nou toch die krant moest hebben, geen idee ;-))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja je kunt opstaan maar je kunt ook een dromenvanger boven je bed hangen dat heb ik gedaan sindsdien geen rare dromen meer gehad die laten alleen de goede dromen door en houden de rare en gekke tegen, klinkt gek ik geloofde er ook niet maar maar hij doe zijn werk al 3 jaar uitstekend
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou misschien zit je ergens mee? en krijg je daar nare dromen van,ja het is dan het beste om op te staan.en een glas warme melk te drinken.denk eens na!? .zit je ergens over te piekeren? is er op korte termijn iets vervelends gebeurt?probeer dan met een vertouwelijk iemand erover te praten,dat helpt vaak.

Toegevoegd na 2 minuten:
vertrouwelijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij, maar let wel, ik ben geen deskundige, komt het doordat dit niet gebeurd in je REM slaap. Dan slaap je n.l. heel vast. Als je eerst al even wakker bent geweest, en dat overkomt mij ook heel vaak, dan ga je weer even slapen en licht dromen. Omdat je niet meer zo vast slaapt, onthou je die dromen ook beter. Dat is voor mij mijn eigen uitleg als het mezelf weer eens overkomt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image