Wat helpt tegen acne en meeeters? Ik heb er al jaren last van en het gaat gewoon niet over.?
Ik ben inmiddels 30 jaar,en heb nog steeds last van acne.
Mijn gezicht is al zo toegetakeld dat ik later alleen maar littekens er van over houdt.
Ik heb al van alles geprobeerd van A t/m Z van natuurlijke tot chemische producten.
Ik was zelf in het ziekenhuis regelmatig ervoor in behandeling en had lichttherapie dit helpt ook niets.
Ook acnebehandeling in de kosmetikstudio helpt niets.
Aan mijn voeding kan het niet liggen,om ik drink alleen maar water en eet redelijk gezond en eet vegetarisch en als mogelijk heel vaak ook biologisch.
Ook heb ik geen voedingsallergie,dus ik weet echter niet waar het aan kan liggen.
Ik rook wel maar ik denk niet dat mijn huid allen maar van het roken er zo van kan uit zien om ik ken mensen die roken en leven en eten heel ongezond en hebben een huid hoe een baby.
Ik heb een soort acne onder de huid en op de huid,dus de acne en de meeeters zitten er op en er onder,en als ik met een wattenstaafje er op ga komt er allemaal altijd witte spul er uit het lijken wel dunne wormpjes,dus het zit wel veel etter onder de huid.
Ik heb het in de gezicht het ergst en ook op de rug bovenarmen en soms ook op de borst en soms aan de bovenbenen ook en in de oren en achter de oren.
Ik hoop dat hier iemand mij verder kan helpen om ik wordt er helemaal gek van.