Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Over het algemeen is het effect dat je je relaxed voelt. Als je iets doet, of bv tv kijkt is je concentratie ineens groter en heb je een bepaalde focus. Het effect van stoned zijn kan wel per persoon verschillen. Als je van nature 'druk' bent, kan stoned zijn je rustiger maken. De ene persoon wordt er vrolijk en 'vreedzaam' van en de ander kan neerslachtig raken en nergens meer zin in hebben.

Toegevoegd na 4 minuten:
Nog wat informatie over de lichamelijke effcten op het web gevonden:

De lichamelijke effecten van cannabis worden hieronder toegelicht.

* Er is een toename van de eetlust. Je krijgt dan vooral zin in zoete dingen.
* Je wordt duizelig.
* Je kunt misselijk worden met braken als gevolg.
* Je spieren verslappen, waardoor uw armen en benen zwaar gaan aanvoelen. Dit wordt stoned genoemd.
* Je bloeddruk gaat omlaag tijdens het blowen. Als u regelmatig blowt, bijvoorbeeld dagelijks, loopt u het risico juist een te hoge bloeddruk te krijgen.
* Je krijgt een droge mond.
* Je kunt last krijgen van hoofdpijn.
* Je ogen krijgen een beetje een rode kleur.
* Je hart gaat sneller kloppen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

in mijn geval, moe
ik ben 1 keer stoned geweest en wou meteen slapen,
geen lol aan beleefd dus hihi
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ik word heel relax, beetje zweverig, of ik krijg een enorme lachkick :-P
Maar sowieso wil ik altijd drinken en eten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn verschillende soorten softdrugs met ook verschillende werkingen. Ook veschilt het per persoon en welke bui je al had.
Met hasj bv blijft mijn lichaam normaal en ben ik alleen high in mijn hoofd maar als ik dan in slaap val dan val ik gelijk goed in slaap ook. Met wiet (skunk) word ik gewoon relaxer maar voel ik het ook meer in mijn lichaam.
Alleen val ik in slaap maar in gezelschap word ik een beetje zoals cheech en chong en word ik melig.
Wij hebben als groep dat we elkaar plagen met dingen en de gevatheid wordt dan extra gevoed en dus grappiger.
Wij kijken meestal dan ook series zoals family guy of andere comedy films.

Maar zoals ik al zei, ieder mens werkt anders. Als ik een hele joint rook ga ik, afhankelijk van welke wiet, gewoon slapen dus ik doe meestal kleintjes met kleine vloe maken.
Ik zou normaal gesproken zeggen, probeer het eens maar dat doe ik nu niet. Niet dat wiet zo heel erg is maar het beinvloed wel je gedrag en je prestaties en met 16 jaar is dat, gezien school en zo, niet echt wenselijk.
Doe je het wel dan raad ik je wel aan om met goeie vrienden te doen in een veilige omgeving en dus niet met de bad boys in een kelder of iets dergelijks. Let dus goed op je zusje vriend.

Toegevoegd na 5 minuten:
Waarschijnlijk ken je cheech en chong helemaal niet dus wil ik nog even kwijt dat je die filmpjes kan opzoeken op youtube o.a.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image