Wie heeft er goede tips voor mij om beter te leren structuur in mijn leven te krijgen ?
ik heb een nogal extreem verleden alcoholistiese vader en emotieloze moeder en seksueel mibruik zelf met 16 het huis uit en jaren gekraakt gewoond en heel veel gedronken en veel drugs gebruikt ik loop al jaren tegen mijn depressies te vechten ik heb recent weer een kleine terug val gehad door overwerktheid in mn nieuwe baan en ik weer teveel hooi op mn vork had genomen ik zit dus even in de ziektewet maar weer snel weer gaan werken maar dar is nu even teveel drank&drus ben ik helemaal mee gestopt al een paar jaar geen drugs maar met alchol had ik vorige winter weer een probleempje maar dat is ook al ruim een half jaar onder controle roken en koffie doe ik ook niet meer ik heb adhd waar ik medicijnen voor gebruik ik eet redelijk goed maar heb veel last van slapeloosheid nu ga ik er weer tegenaan en ga begginen met en regelmatige dag indeling maken cq uitvogelen ik hoop dat er op gv mensen zijn die goede tips voor mij hebben bijvoorbaat dank
Toegevoegd na 6 minuten:
ik loop al bij psyoloog&psychiater
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.