Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

klein en nooit vriendin gehad?

help!
ik ben 1.40 en ben 14. en ik heb nooit een vriendin gehad(terwijl men klas al ontgroend is en ik nie)
wa moet ik doen:S:S

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (12)

Het heeft niets met jou lengte te maken.
Iemand die jou aardig vind kijkt niet naar jou uiterlijk maar naar hoe jij werkelijk bent.
Dat is veel belangrijker dan wat ook.
Blijf jezelf dat is het aller belangrijkste.
14 jaar geleden
Wat je moet doen:
ten eerste niet geloven wat er allemaal gezegd wordt. Veeel van al die ervaringen zijn helemal, of voor een groot deel verzonnen uit angst niet mee te tellen. (dat gebeurt ook bij mensen die ouder zijn dan jij)
Die vriendin komt heus nog wel, en dan zou je af en toe willen dat je geen rekening met haar hoefde te houden
Het komt allemaal wel, soms vroeger soms later
anneliez
14 jaar geleden
Je hebt nog tijd genoeg om groot te worden, en dat jouw klasgenoten zeggen dat ontgroend (of ontmaagd) zijn, is dikwijls alleen maar grootspraak.
Niet in paniek raken, jouw tijd komt nog wel.
jc54
14 jaar geleden
Bart de Graaff (hij is helaas overleden) was veel kleiner dan jij. En zijn vriendin staat in de Playboy. Dus wanhoop niet, het kan!
Plaatje bij antwoord
escape
14 jaar geleden
Bij jongens begint de puberteit meestal op de leeftijd van 11 of 12 jaar. Bij hen treedt de groeispurt vaak in de eindfase van de puberteit op en zij groeien langer en harder dan meisjes.
Je hebt dus nog een groeispurt te goed.
Ik heb het 2x met jongens van jouw leeftijd meegemaakt in mijn direkte omgeving. Ze gingen in beide gevallen heel snel groeien vanaf ongeveer jouw leeftijd en zijn een behoorlijke lengte geworden. De een ongeveer 1.82 m. en de ander groeit nog steeds (is nu 17 of 18) en ook al bijna 1.80 m schat ik zo.

14 Jaar is trouwens helemaal niet laat om een vriendin te krijgen. De meeste jongens krijgen pas hun eerste vriendin tussen hun 16e en 19e jaar.
Volgens jou is je hele klas al ontgroend, maar vaak zeggen ze dat alleen maar omdat ze denken dat ze de enige zijn die nog geen vriendin heeft gehad. Probeer je hier niks van aan te trekken, jouw tijd voor een vriendin komt vanzelf. Heb geduld :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak je geen zorgen!
Beter een goeie eerste keer op je achtiende dan een slechte eerste keer op je veertiende.

Komt echt wel goed. Haastige spoed is zelden goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gast, doe het rustig aan. Zo deed ik het ook. Ik werd ontgroent op mijn 15e en toen 'ging het balletje vanzelf rollen'. Take it easy, het leven draait niet om het zoenen. het heeft me niks aan nieuw geluk gegeven, behalve dan op het moment van de daad :')

en als je je echt schaamt er voor, so what, zeg dan gewoon dat je hebt gezoent, want volgens mij is het best wel een big deal voor jou?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak je geen zorgen; het is voornamelijk grootspraak van die anderen; veel jongeren hebben voor hun negentiende nog geen seks gehad.
Zelf was ik op die leeftijd ook klein, maar andere eigenschappen zijn belangrijker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me voorstellen dat je je rot voelt. Je hebt namelijk het gevoel dat je een buitenbeentje bent.
Wat je niet weet, is dat de meeste andere jongens in je omgeving precies hetzelfde gevoel hebben: Het hoort een beetje bij de puberteit, en bij het kennismaken met je nieuwe leven na je kindertijd.

Je klas is nog niet ongroend, op een enkeling na.
Het is echt allemaal grootspraak van jongens die net zo bang zijn om als buitenbeentje gezien te worden als jij.

Je bent nu 1.40 m.
Je bent misschien wat laat met je groeispurt maar maak je geen zorgen; Je zult binnenkort in korte tijd snel gaan groeien.

Kortom: Probeer je geen zorgen te maken, en heb vertrouwen in de toekomst. Het komt goed, echt.
En....laat je niet gek maken door de verzinsels van je klasgenoten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de eerste plaats moet je je geen zorgen gaan maken..want uit het zorgen maken ontstaat..nòg meer onzekerheid.

En aangezien jij hier apart aangeeft dat jij je lengte zelf veel te gering vindt, blijkt al direct dat je op dat punt bijzonder kwetsbaar bent. Werk daar dus aan.

Je klasgenoten zijn zoals vele jongeren. Ze zijn onzeker en verbergen zich achter 'stoere verhalen' en grote monden die dan indruk op o.a. jou moeten maken.

Laat je niet gek maken door de klas. Leef lekker ontspannen en geniet zoveel mogelijk van alles om je heen.

Je krijgt daardoor een veel blijdere en vrolijkere uitstraling en juist daarop vallen meisjes veel eerder.

Vind echter niet dat alles in het leven alleen maar om seks draait..want meisjes willen graag dat het om hèn en niet alleen maar om hun lichaam gaat.

Wacht dus maar lekker even af, voel je blij met wat je hebt en wees ook blij met wat je niet hebt en zie..ze komt dan vanzelf wel een keertje..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb laatste een (anonieme) enquete gedaan in mijn klas ivm het onderwerp seksuele voorlichting. Jouw leeftijd. Wie nou al daadwerkelijk had gezoend of was ontmaagd viel werkelijk waar reuze mee, neem dat maar van mij aan!
En wat betreft je lengte, misschien word je een lange lerp, misschien ook niet. Heb je verhoudingsgewijs grote voeten? Dan groeit je lichaam nog een stuk langer. Zijn je ouders lang? dan maak je ook nog kans.
Je kunt je toekomstige lengte uitrekenen ( let op: het is een gemiddelde en biedt geen garantie)
lengte van je vader plus de lengte van je moeder, dit delen door twee. Deel daarbij 2 cm op. ( voor meisjes trek daar 2 cm af).
Nog niet gerust gesteld over je toekomstige lengte?
Genoeg meiden vinden een wat kleinere man aantrekkelijk! als ik hakken aan heb vind ik het fijn voelen om eens net zo lang als mijn man te zijn!
Straal zekerheid uit, maar roep niet het hardst om aandacht. dat maakt je aantrekkelijk. Loop trots en rechtop. Dat maakt je zeker 3 cm langer.(;
Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of je een vriend hebt hangt meestal niet van je lengte af. Ik ben ook 14 en maar de helft van mijn klas heeft gezoend. Je hoeft je er ook niet druk over te maken. Het komt echt wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing