Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik snel een platte buik?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet.
Je kunt niet "snel" een platte buik krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bevallen helpt enorm als je 9 maanden zwanger bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stippel :-)) Gouden tip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwangerschap? Op mijn leeftijd geen beginnen meer aan. Toen ik jonger was ook al niet zo, eerlijk gezegd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahaha, als iemand daar een goed antwoord op weet hou ik me aanbevolen !! :-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

Veel buikspieroefeningen doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Minder eten, en heel veel buikspier oefeningen doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sporten, maar niet elke dag. Waaronder dus ook buikspieroefeningen. het beste is setjes, je kunt wel elke dag 500x doen, maar dat is nogal onzinnig en goed op je eten letten. Niet zomaar stoppen met eten, maar wat gezonder eten. Geen snoep, koek en vette dingen meer. Je hoeft niet te verwachten je hem binnen een week hebt, dat duurt wel een paar weken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen dat je genoeg calorieën verbrandt per dag.
Belangrijk is dat je veel beweegt en goed op je voeding let. Sla zeker geen maaltijden over maar, eet vaker over de dag verspreid en dan met name kleine porties zodat je wel voldoende voeding binnen krijgt.

Kortom:
- Veel bewegen
- Sit ups
- Goede balans in je eetpatroon

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral oefeningen voor je buik in een langzaam tempo zodat je na elke oefening echt pijn hebt.

Beter 4x5 langzame oefeningen doe dan bereik je meer en wordt je buik ook stevig.

Succes met je (platte) buik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben al vele centimeters verloren dmv SlimBelly.
Daarbij train je 3 maal 40 minuten op een cardio-apparaat met een speciale band om je middel. Deze is aangesloten op een apparaat dat afwisselend de luchtkamers in de band vol en leeg laat lopen. Hierdoor wordt de doorbloeding plaatselijk gestimuleerd en ga je extra zweten onder de band.
Het werkt echt goed. Ik en veel andere vrouwen bij mijn sportschool hebben hun buik platter, strakker en steviger zien worden, het meetlint bewijst het! In mijn bouw zit gewoon al van jongs af aan dat ik een bol onderbuikje heb. Voor het eerst begint deze te slinken tot een plat geheel! Binnen 4 weken was het min 7cm van mijn buik en -5 cm van mijn taille. Na 2 maanden nog eens 8 cm van mijn buik en 7 van mijn taille af. En dat zonder het bijgeleverde en geadviseerde dieet. Ik ben gewoon blijven eten.
Kijk eens bij jouw in de buurt of ze het ergens aanbieden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door af te vallen en hou er daarbij rekening mee dat buikvet zo ongeveer als laatste verdwijnt, ook als je buikspieroefeningen of iets dergelijks doet. Vet heeft namelijk geen verstand waardoor je het plaatselijk zou kunnen kwijtraken. Niet dat het slecht is om je buikspieren te versterken maar als je niets aan je eetgewoontes bijstelt kweek je een sixpack onder een vetlaag.

Zorg er dus op de een of andere manier voor dat je minder calorieën inneemt dan je verbrandt. Dan val je gegarandeerd af en uiteindelijk verdwijnt ook je buikvet.

Een goed begin is altijd om radicaal te stoppen met frisdranken, fruitsap en alle andere geraffineerde koolhydraten. Pas dat principe vervolgens toe in een voedingspatroon dat je tot in lengte van dagen kunt volhouden, een aantal leefregels om goed mee op gewicht te blijven. Om af te vallen is meestal iets meer nodig. Of je dat overgewicht eraf sonjabakkert of dokterfrankt maakt niet eens zoveel uit, hoewel ik een zekere voorkeur heb voor koolhydraatbeperkt. Op gewicht blijven is en blijft veel belangrijker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen buikspieroefeningen helpt niet hoewel je wel je spieren aan leert spannen, beste is om af te vallen door veel te sporten als je overgewicht hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt aan je lichaamsbouw of je snel een platte buik krijgt want het duurt heel lang voordat je resultaat ziet. Je kan wel veel buikspieroefeningen doen (en dan vooral veel verschillende zodat alle spiergroepen getraind worden) zodat je buik strakker wordt.
En verder gezond eten, veel water drinken, veel groente en geen snoep ed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van alleen buikspieroefeningen als sit-ups train je de buikspieren, het vetlaagje (waardoor de buik er dik uit ziet) dat voor de buikspieren zit zal hier echter niet snel door verdwijnen. Vet verbrand je het snelst door je vetverbranding te stimuleren. Ga bijvoorbeeld fietsen of hardlopen. Na 20 minuten treedt de vetverbranding in wat betekent dat je dus ongeveer een uur moet sporten. Hierna kun je ook nog buikspieroefeningen doen.
Verder: Veel water drinken en groente eten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buikspieroefening duurt maanden. Een goed eetpatroon met normale porties en bewust eten helpt vaak veel meer. De tussendoorsnoeperijen zijn een goede aanleiding voor een buikje. Stress, alhoewel een ongezonde energievreter kan ook een vermagerend effect hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding