Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft er tips/ideeen voor een nog interessanter leven?

IK mag niet klagen hoor, maar ik heb de neiging om alles (?) gedaan te hebben. :)
Ik zag ze vaker in de bladen staan, die lijstjes met koppen als '20 dingen die je zeker nog moet doen voor je 30e (of voordat je moeder wordt, of voordat je trouwt... etc.), je weet wel... Leer Japans, ga bungeejumpen, denk over jezelf in de 3e persoon...
Ik weet dat ik mijn eigen creativiteit moet gebruiken om m'n leven voor mezelf interessant te maken, maar toch, laat me weten wat ik absoluut nog MOET doen! :)))

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je MOET niks! wat WIL je?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet doen, die dingen die je zogenaamd MOET doen. Mensen proberen je van alles te laten doen, d.w.z. wat zij willen wat je doet. Doe dat dus nou eens niet want daardoor wordt het leven nu juist een sleur. Geef anderen alleen de ruimte als het jou uitkomt en begin je eigen leven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
fijn dat je een kind gaat krijgen... proficiat... het krijgen van een kind is een soort all- in-one-package... je krijgt een kind en héél je leven verandert op slag!!!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hoeft niet te klagen hoor, maar in dit jachtig leven hebben veel mensen dezelfde zucht om alles te willen of te willen hebben. Neem elke dag 10 minuten om rustig te ademen en bedenk dan wat je zou kunnen missen. Hierna 10 minuten om te bedenken wat je echt zou willen. Hiermee ga je voor kwaliteit van leven. Het wordt rustiger en je kiest voor de dingen bewuster waarmee je, je kan verdiepen. Let daar bij op dat je kiest voor je zelf en niet die trendy dingen van buurvrouw. Keuzes die bij het leven horen niet uit de weg gaan maar bewust kiezen. Je zult zien dat er rust komt en de kwaliteit van leven en levensbehoefte gaat veranderen en verdiepen. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Misschien niet spannend genoeg maar ga duiken, echt het briljantste wat je in je leven kunt doen. En als je dan echt weer overboard wil gaan dan in Zuidafrika met jawel, de witte haai.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ga eens bewuster door het leven, wat zou dat brengen?
Bewuster is iets wat geen buitenkant nodig heeft... en geen voorwaarden... Je kunt dat overal doen en kost geen geld... En je kunt er nu mee beginnen... Wat zou dat zijn? Hoe zou dat zijn?

en ik verklap je, als je heel bewust bent, dan wordt alles interessant... alles...
Het gaat namelijk hand in hand...

en stel je kunt het interessant maken, hoe belangrijk is dat je dat dan bewust meemaakt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1
krijg een kind...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat gebeurt gauw genoeg, ben 33 wkn zwanger :)))
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wow!! fijn... vandaar dat babietje van Camille Allen...
Neem een tatoeage of laat je een keer bodypainten :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor een interessant leven moet je zelf kiezen.
Maar het is geen enkele garantie dat het ook een gelukkig leven is en dat is velen malen belangrijker.
Laat alles los wat minder intressant is , ga terug naar af en begin opnieuw, (straks met je kind.)
Laat je toch niets aanpraten door die bladen, maar kies voor je eigen leven en geniet!!!
Dan is het leven interessant genoeg!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1
Maak met jezelf elke week een afspraak. Ga dan ergens heen waar je anders nooit heen gaat. Of ga iets doen dat je anders nooit doet. Maakt niet uit wat het is of waarom je het nog nooit had gedaan, gewoon doen!
Dat brengt in ieder geval je creativiteit weer wat op gang, als je dat regelmatig doet krijg je vanzelf weer meer ideeën.

O ja: gun jezelf ook de rust om op ideeën te kunnen komen... :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sta op zo'n heerlijke lentedag als morgen of overmorgen
eens supervroeg op en maak een heerlijke ochtendwandeling, samen met iemand die je lief is, of alleen, verwonder jezelf en bedenk, dat je eigenlijk NIETS nodig hebt ... als de zon maar schijnt
Ga daarna lekker ontbijten en geniet van de dag, hij is er nú...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1
feest vieren omdat je alles kunt doen wat je wilt .
er zijn mensen die dat niet kunnen[door b.v. een handicap]
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben een paar mensen tegengekomen die een voetreis naar santiago de compostella als de loutering van hu leven beschouwen. Geen extravagante dingen om op recepties te vertellen maar een introspectie , een reis naar het innerlijke.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1
Veel van wat hierboven staat, maar mogelijk nog het belangrijkste;

Carpe Diem

(Pluk de dag)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meedoen aan een talentenjacht?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ren een keer (met een vriend of vriendin) verkleed lachend de straat op en zeg mensen gedag en wens ze een prettig leven. je zal versteld staan hoeveel blije reacties je zult krijgen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding