Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het eerste wat je zou doen als je uit de gevangenis zou komen?

Stel: Je hebt door een ongelukkige loop van omstandigheden een celstraf van 5 jaar gekregen.

Wat is het eerste wat je zou doen zodra je weer vrij komt?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik zou naar het bos gaan, een open plek zoeken, daar midden in het gras gaan liggen, armen en benen wijd, en eens goed laten inzinken hoe lekker vrijheid voelt!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik heb vrienden die gevangen zitten... Nee ik ben niet crimineel, maar ik heb wel vrienden daar...

Het eerste wat je doet is je spullen nakijken of er niet iets gestolen is en ten tweede is iemand opbellen om je te komen halen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sex, drugs(alcohol) en rock'nroll. Daarvoor is het toch uitgevonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met een beetje inzit kun je die ook IN de gevangenis krijgen. ;)
Ik denk dat ik eerst naar het CWI ga om me in te laten schrijven voor werk en om een uitkering aan te vragen. Geen werkgever wil me meer hebben, dus het zal wel moeten.

Dan ga ik kijken hoe mijn woning eruit ziet. Na al die tijd.. hoe tref ik alles aan? Als ik geen woning meer heb dan ga ik dat regelen, met de woningstichting of de Gemeente waar ik ingeschreven sta.

Als ik dat allemaal gedaan heb. ga ik op mijn balkon staan en roep heel hard": "I'm free, I'm free HOERA!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou meteen weer een bank gaan overvallen of een oud dametje beroven. Je hebt tenslotte weer geld nodig...
(Lees meer...)
15 jaar geleden
ik denk naar mijn vriendin.....
om te.......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Samen met mijn gezin op vakantie gaan naar het buitenland (als ik er nog geld voor heb).

Anders, met m'n gezin in het bos wandelen (gratis)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
iets buiten doen. Een wandeling/fietstocht/bergtocht/kanotocht maken.. genieten van de natuur en vrijheid!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou al eerste een lekkere uitgebreide warme douche nemen :) En alles van de afgelopen 5 jaar van me afspoelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een gestippelde pyjama kopen ter vervanging van mijn gestreepte waar ik dan waarschijnlijk al aardig op uitgekeken ben :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image