Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg een koude hand als ik met me rechterhand voor de muis gebruik, hoe kan dt?

En ik heb ook wel dat ik koude voeten heb

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

De omgeving is koud en je hand staat lekker vrij de ruimte in te stralen. Dan koelt ie danig af...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je muishand koud wordt, dan moet je jezelf aanleren dat ding regelmatig los te laten en je hand een paar keer tot een vuist te ballen. Want als je te lang in dezelfde vrij starre houding zit, wordt de doorbloeding minder, en dan wordt je hand koud. Even bewegen helpt en voorkomt erger.
Wat je voeten betreft: als je dat altijd hebt, dan adviseer ik je af en toe even te lopen, en om te controleren of de rand van je stoel niet in de onderkant van je benen drukt - ook dat hindert de doorstroming.
Kortom: zorg dat je af en toe even beweegt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tip: zet een swingend muziekje op en beweeg lekker mee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke vraag! Heb dit ook altijd! :)
Logisch antwoord is dat je uw lichaam temperatuur gemakkelijk opneemt. Uw muis is een koud voorwerp, het niet niet zoals je batterij dat er veel energie aan te pas gaat, waardoor je hand koud heeft als hij een tijdje op de koude muis ligt.

Je ander hand hou je meestal voor je mond, typ je mee, zit je mee in je zakken, leg je gewoon naast je,... Het raakt geen koude zaken.

Oplossing? Die is 'r!
Check deze link even!
http://www.gadgetgarden.nl/2008/03/verwarmde-muis/

En laat me weten, indien je ze koopt, of ze daadwerkelijk werkt! Groeten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image