Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zou je per direct aan jezelf willen veranderen?

en dan bedoel ik innerlijk.
en vertel mij nou niet dat je perfect bent en niets wenst te veranderen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
6.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wel een aantal dingen, ik zou graag meer inzicht willen hebben in een hoop dingen. Of beter op dingen reageren.

Als je DENKT dat je perfect bent, dan komt dat denk ik NIET omdat je perfect BENT, maar integendeel.
Je mist een stukje visie om naar jezelf te kijken en te begrijpen waar nog wat ontwikkelpunten liggen.

Als je niet meer ontwikkeld, dan is het leven veel minder leuk en spannend...je weet immers alles al. Beetje einde verhaal naar mijn idee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

weg met die pens!!! ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
oo innerlijk..pfff zo snel las ik de vraag dat ik alweer gelijk over mn pens begon..hahaha
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
innerlijk...dat wordt het weg met de jaloezie....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha jaloezie mmm goeie kan ik ook wel wat minder van gebuiken.
De kunst is om te leren leven met je gebreken. Dan zul je zien dat je eigenlijk best veel, en misschien wel tot op zekere hoogte alles kunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Bailey;

Ik zou mijn latente mensenschuwheid en matige zelfvertrouwen wel veranderd willen zien. En die bierbuik, ach die zou ik best kunnen missen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik wil graag controle hebben over mijn eigen dingen en vaak ook over die van anderen. Dat vind ik echt een minpunt aan mezelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat wat ik heb willen veranderen aan mijn innerlijk heb ik al veranderd, dus momenteel wil ik per direct niets veranderen, ondanks het feit dat ik allesbehalve perfect ben. Ik wil niet perfect zijn, ik zoek naar balans.

Toegevoegd op 28-05-2009 00:45:13
ik KAN ook niet perfect zijn en heb dat volledig geaccepteerd :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn impulsieve trekjes om alles nu te willen doen.Het ongeduldige uitschakelen. Het eeuwig zoeken , streven naar een evenwichtiger bestaan. Het aanvaarden van de traagheid van de vooruitgang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn nieuwsgierigheid mag minder, ik wil altijd alles van iedereen weten. Wat mijn lichaam betreft ben ik meer dan zeer tevreden. ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik had wel wat kleiner willen zijn...

Maar daar is juist niets aan te veranderen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jawel hoor. Je kan je benen in korten, is geen geintje. Doen ze in de vs wel eens.
even theatraal doen, maar wel gemeend: ik zou wel eens wat meer emoties willen voelen. Vannacht werd een vriendin van me huilend wakker na een overvloed van emoties na een crematie van haar oom. Er ging zoveel door haar heen dat ze balkend wakker werd en mij smsde. Fantastisch! Ik heb een paar maanden geleden een oom verloren..niets...oma...vader...relaties die uitgaan. Ik ben vaak mental coach geweest voor vriend(inn)en die hopeloos liefdesverdriet hadden....ik probeerde hun wel bij te staan, maar ik had geen idee wat er in hun omging. Ik zou het niet voor altijd willen hebben hoor; het lijkt me helemaal niets! Maar voor een dagje of zo..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niets... Het is perfect zo, alles is perfect zo...

Maar dat antwoord mag niet...

Ik zou graag de beste willen zijn op GV...

Maar dat antwoord mag ook niet...

Ik zou graag een vrouw willen zijn innerlijk...

Dat antwoord mag wel, maar dat is niet waar...

Ik wil een goed antwoord geven op deze vraag...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er is altijd wel iets wat ik zou willen veranderen:

2 dingen zou ik direct met een magische toverstok willen veranderen:

Mijn gewicht
Mijn voedselallergie (allergisch voor lactose -> Melk)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou willen dat ik minder verlegen was en wat meer zelfvertrouwen had. En behalve dat zou ik ook willen dat ik wat makkelijker nieuwe vrienden zou kunnen maken. Verder ben ik heel tevreden met mezelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik geef teveel van mezelf aan mensen, en dan niet een beetje veel maar way too much. Liefde, aandacht, begrip, een luisterend oor, materialistische zaken. I'm a giver and not a taker. Af en toe word ik me daarvan bewust, zeker wanneer ik zelf eens iemand nodig hebt en je je dan soms ineens zo alleen kan voelen.

Dus, minder geven en minder met anderen bezig zijn/voor anderen doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
alles is perfect zoals het is...anders zou het wel anders zijn...
of ik het perfect vínd... da's wat anders...

wat ik veranderd zou willen hebben is dus dat ik de perfectie kan ervaren in alles...

Om purnam adah purnam idam purnat purnam udacyate purnasya purnam adaya purnam eva vashisyate
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zou graag wat minder verlegen willen zijn en meer zelfvertrouwen willen hebben.ook mag mijn felle (verbale) reactie op iets wat mij irriteert minder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn sociale vaardigheden mogen wel wat beter, ik zou wat spontaner willen zijn tenminste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding